| کد خبر: 175577 |

◄ تقدیر مه‎آبادی از عوامل راه‎اندازی اولین مرکز فرعی جستجو و نجات هوایی در زاهدان

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران طی پیام‎های جداگانه‎ای از دست‎اندرکاران راه‎اندازی اولین مرکز فرعی جستجو و نجات هوایی در فرودگاه زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

تین نیوز

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران طی پیام‎های جداگانه‎ای از دست‎اندرکاران راه‎اندازی اولین مرکز فرعی جستجو و نجات هوایی در فرودگاه زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسن اعرابی‎مقدم مدیرکل، احمد ماهگلی معاون عملیات هوانوردی و احمد کیخا رئیس اداره مراقبت پرواز فرودگاه‎های استان سیستان و بلوچستان افرادی هستند که توسط رحمت اله مه آبادی موردتقدیر قرارگرفته‌اند.

وی در متن پیام خود آورده است: مدیریت بهینه و کارآمد و همچنین غلبه بر بحران‎های ناشی از سوانح و حوادث هوایی به‌منظور صیانت از دستاوردهای هوانوردی مستلزم تامین بسترهای سخت‎افزاری و نیروی انسانی مناسب، ارتقای فرآیندها و رویه‎های تخصصی، عملیاتی و علمی است.

مه آبادی افزوده است: اینک که با تلاش مستمر و عملکرد مطلوب ضمن تحکیم پیوندهای حوزه عملیاتی در آن اداره کل در جهت تعالی و اصلاح و بهبود زیرساخت‎های اولین مرکز فرعی جستجو و نجات هوایی را به‌طور مستقل راه‎اندازی و افتتاح کرده‎اید مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‎کنم.

براساس الزامات بین‎المللی و ملی قوانین هوانوردی همه کشورها باید مراکزی را برای جستجو و نجات هوایی ایجاد کنند. به همین منظور در ایران یک مرکز اصلی جستجو و نجات هوایی در تهران ایجادشده است و براساس تقسیم‎بندی جغرافیایی کشور 9 فرودگاه مهرآباد، مشهد، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، زاهدان، کرمان، تبریز و کرمانشاه برای ایجاد مرکز فرعی انتخاب‌شده‌اند.

در همین زمینه مرکز فرعی جستجو و نجات هوایی فرودگاه زاهدان به‌عنوان اولین مرکز روز 11 مهر افتتاح‌شده است که انتظار می‎رود با فعالیت خود عملیات جستجو وامداد و نجات سوانح و حوادث هوایی در منطقه جنوب شرقی کشور را با سرعت بیشتری انجام دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.