| کد خبر: 175140 |

◄ تاکید باقریان بر اتمام پروژه‌های فرودگاه رشت تا پایان سال 97

عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها، ضمن بازدید و بررسی روند پروژه‌های بهسازی و عمرانی فرودگاه سردار جنگل رشت به پیمانکار این پروژه‌ها تاکید کرد که براساس زمان‌بندی تا پایان سال‌جاری آن‌ها را تحویل دهد.

تین نیوز

 به همراه مدیرکل و کارشناسان ساختمان این شرکت با حضور در فرودگاه رشت ضمن بازدید و نشست با مدیرکل فرودگاه گیلان به بررسی پروژه‌های بهسازی و عمرانی این فرودگاه پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه گیلان، در این بازدید پروژه‌های فرودگاه رشت که در دو بخش احداث و بهسازی پس از انجام مناقصه به یک پیمانکار واگذارشده بود، باهدف بررسی روند پیشرفت فیزیکی آن‌ها ارزیابی شد.

غلامحسین باقریان، گفت: در این بازدید دغدغه‌های پیمانکار با توجه به نوسانات ارزی موردبررسی قرار گرفت و برای تسهیل در امور تصمیمات خوبی در خصوص امور فنی و پرداخت مطالبات پیمانکار اتخاذ شد که با اجرای آن‌ها پروژه‌های عمرانی فرودگاه رشت تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین غلامرضا کریم آقایی مدیرکل فرودگاه گیلان نیز در این نشست به تشریح پروژه‌های احداث و بهسازی فرودگاه سردار جنگل رشت پرداخت و افزود: از سال گذشته دو قرارداد در قالب احداث و بهسازی به ارزش 150میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پیمانکار منعقدشده است که تاکنون 70درصد پیشرفت فیزیکی حاصل‌شده است.

به گفته وی این پروژه‌ها شامل احداث مخزن 500مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب شرب شهری، نصب چراغ‌های تقرب دقیق پرواز برای کاهش دید افقی خلبان و فاز دوم محوطه‌سازی ترمینال پروازهای داخلی و همچنین بهسازی محاوط فرودگاهی می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.