| کد خبر: 166159 |

◄ توسعه فرودگاه چابهار یا کنارک، کدام اولویت دارد؟

‌روند تملک زمین‌های موردنیاز برای توسعه بندر چابهار توسط شرکت فرودگاه‌ها در حال انجام است. بااین‌وجود، منطقه آزاد به ما اعلام کرد که فعلاً احداث این فرودگاه متوقف شود تا امکان توسعه فرودگاه کنارک را بررسی کنند.

تین نیوز

‌روند تملک زمین‌های موردنیاز برای توسعه بندر چابهار توسط شرکت فرودگاه‌ها در حال انجام است. غلامحسین باقریان معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها با اعلام این خبر افزود: بااین‌وجود، منطقه آزاد به ما اعلام کرد که فعلاً احداث این فرودگاه متوقف شود تا امکان توسعه فرودگاه کنارک را بررسی کنند.

باقریان درباره سرنوشت احداث فرودگاه چابهار اظهار کرد: پیش‌ازاین مصوبه‌ای صادر شد مبنی بر اینکه ساخت و سرمایه‌گذاری فرودگاه چابهار توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شود.

او ادامه داد: در این راستا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اقدامات خود را آغاز و طرح توجیهی پروژه را تهیه کرد و آن را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه داد و مجوزهای مربوط به فرودگاه چابهار از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد.

معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد: اما مجدداً نامه‌نگاری‌هایی انجام شد در خصوص اینکه شاید فرودگاه کنارک بتواند به‌جای فرودگاه جدید چابهار کار کند بنابراین بهتر است فرودگاه کنارک توسعه یابد که این موضوع از سوی منطقه آزاد مطرح شد.

باقریان ادامه داد: فعلاً کار تملک اراضی فرودگاه چابهار در حال انجام است اما تصمیم‌گیری درباره اینکه در منطقه آزاد چابهار فرودگاهی ساخته شود یا اینکه فرودگاه کنارک توسعه یابد هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش فارس، معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: ما درخواست رسمی داده‌ایم که تکلیف ما را مشخص کنند و هنوز پاسخی دراین‌باره داده نشده؛ اما تملک اراضی در منطقه آزاد چابهار در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.