| کد خبر: 165242 |

برگزاری موفقیت آمیز مانور دوسالانه طرح اضطراری در فرودگاه خرم‌آباد

مانور کامل دو سالانه طرح اضطراری فرودگاه خرم آباد با حضور ارگان های برون و درون فرودگاهی استان لرستان با موفقیت به پایان رسید.

تین نیوز

مانور کامل دو سالانه طرح اضطراری فرودگاه خرم آباد با حضور ارگان های برون و درون فرودگاهی استان لرستان با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه خرم آباد، دراین مانور که امروز (پنجم اردیبهشت) با حضور دستگاه های مختلف برگزار شد، سناریوی فرضی سانحه پرواز سینا ایر BAE۴۶۳ اجرا شد.

دراین سناریو هواپیما در حین نشستن روی باند به دلیل ترکیدگی لاستیک عقب سمت راست و خروج از باند، دچار سانحه شد و در قسمت خاکی سمت راست انتهای بیرونی باند توقف کرد و در زیر بدنه و بال سمت راست دچار حریق شد.

پس از بروز سانحه فرضی، آژیر اعلام خطر توسط برج مراقبت به صدا درآمد و به مدیر فرودگاه اطلاع رسانی شد. مدیر فرودگاه نیز مدیرعامل و مدیرکل بحران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نیز مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری را در جریان سانحه قرار داد. سپس نشست عملیات اضطراری برگزار و به پلیس و سپاه پاسداران اطلاع رسانی شد. دستگاه های امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و عملیات انتقال مصدومان به بیمارستان با موفقیتی انجام شد.

در پایان مانور نیز جلسه ارزیابی و جمع بندی با حضور همه ارگان های شرکت کننده و معاون مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.