| کد خبر: 159347 |

مهرآباد با تمرکز بر حقوق شهروندی به استقبال نوروز می‎رود

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برنامه‎ریزی برای ارتقای خدمات کیفی فرودگاهی و حفظ حقوق شهروندی با بهره‎برداری از چندین پروژه در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برنامه‎ریزی برای ارتقای خدمات کیفی فرودگاهی و حفظ حقوق شهروندی با بهره‎برداری از چندین پروژه در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا با بیان اینکه امروز مقوله ارتقای کیفیت در خدمات فرودگاهی و دقت در رفع نیازهای مسافران هوایی فرودگاه پر ترافیکی چون مهرآباد بیش از هر چیزی مورد توجه است، گفت: باید برای بهبود کیفیت با حداقل تخصیص منابع و استفاده از ظرفیت‌های موجود فرودگاهی تلاش کرد و این مسیر در فرودگاهی قدیمی چون مهرآباد تلاشی مضاعف و همت همکاران فرودگاه مهرآباد را می‎طلبد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد درباره وضعیت کیفی کنونی خدمات فرودگاهی گفت: با شناسایی نقاطی که بیشترین نارضایتی را ایجاد کرده‎اند و رفع آنها می‎توانیم به رضایت مراجعان برسیم. اکنون سرعت ارتقای خدمات فرودگاهی در مهرآباد قابل توجه است ولی به عنوان فرودگاه پایتخت باید به آن توجه ویژه‎تری شود و ما مسئول رساندن وضع موجود به وضعیت مطلوب و باکیفیت‎تر هستیم.

وی افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی اقداماتی ویژه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی تدارک دیده شده است که مهمترین آنها بهسازی ونوسازی سرویس‎های بهداشتی سالن عمومی و ترانزیت ترمینال 4، بهسازی سقف وستون‎های سالن عمومی و ترانزیت ترمینال 4 و نوسازی کفپوش ترمینال 6 و لاین‎بندی مقابل ترمینال 4 و 6 به منظور کاهش ترافیک و تسهیل در تردد خودروها و نیز احداث نیم طبقه تجاری است.

صفی‎نیا یادآور شد: از جمله پروژه‎هایی که باید تا پایان سال به بهره‎برداری برسد باند 29 راست است که اکنون زیرساخت‎های روشنایی آن آماده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.