| کد خبر: 159304 |

◄ افزایش 22 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه تبریز

پروازهای خارجی فرودگاه شهید مدنی تبریز در 9 ماهه اول سال جاری 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: در این مدت یک هزار و 920 پرواز خارجی در این فرودگاه انجام شد که 420 پرواز بیش از آمار مدت مشابه سال گذشته است.

تین نیوز

پروازهای خارجی فرودگاه شهید مدنی تبریز در 9 ماهه اول سال جاری 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: در این مدت یک هزار و 920 پرواز خارجی در این فرودگاه انجام شد که 420 پرواز بیش از آمار مدت مشابه سال گذشته است.

او اظهار کرد: در 9 ماه سال گذشته 200 هزار مسافر خارجی از این فرودگاه جابجا شده بود که این تعداد در سال جاری با رشد 21 درصدی نسبت به سال گذشته به 245 هزار نفر رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، میزان افزایش مسافر و پرواز داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز طی 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به ترتیب 5 و 4 درصد اعلام و یادآوری کرد: در این مدت 12 هزار و 70 پرواز در این فرودگاه انجام شد که از این تعداد 10 هزار و 150 پرواز داخلی است.

مصطفی صفایی بابیان اینکه در 9 ماه سال گذشته یک‌میلیون و 200 هزار مسافر داخلی از طریق این فرودگاه جابجا شده است، ادامه داد: در این مدت یک‌میلیون و 505 هزار مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده که از این تعداد یک‌میلیون 260 هزار مسافر داخلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.