| کد خبر: 159101 |

مه آبادی خبر داد:

تامین کامل زیرساخت های فرودگاهی پارس آباد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تامین کامل زیرساخت های فرودگاه پارس آباد با صرف 20 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تامین کامل زیرساخت های فرودگاه پارس آباد با صرف 20 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های اردبیل، رحمت اله مه آبادی در آیین گشایش فرودگاه پارس آباد مغان با بیان اینکه در دو سال اخیر 20 میلیارد تومان برای بهسازی، تعمیر و بازسازی این فرودگاه هزینه شده است، تاکید کرد: به دنبال زیرساخت های فراهم شده، تا مدت زیادی مشکلی در این فرودگاه نخواهیم داشت.

در این مراسم همچنین مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: عملیات تعمیر و تجهیز، بازسازی و تعریض باند پرواز فرودگاه به طول2600 متر و به عرض 45 متر با دو شولدر7 و نیم متری در طرفین و با سه لایه آسفالت انجام شده و زمینه پرواز هواپیماهای بزرگ از جمله فوکر و ایرباس 320 فراهم شده است.

سید فخرالدین هاشمی افزود: همچنین محوطه سازی، فنس کشی و بازسازی ساختمان فرودگاه انجام شده و در مجموع 20میلیارد تومان هزینه سرمایه ای و شش میلیارد تومان به صورت جاری هزینه شده است.

هاشمی با تاکید به اینکه پروازهای آزمایشی برای ارزیابی فرودگاه انجام شده است، اضافه کرد: از امروز اولین پرواز تهران- پارس آباد تهران انجام شده و از 12 بهمن ماه به صورت دائمی شاهد پروازها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پارس آباد دومین شهر پرجمعیت بعد از مرکز استان در اردبیل است، ادامه داد: در صورتی که شهروندان استقبال کنند، تعداد خطوط پروازی از جمله به مقصد مشهد مقدس افزایش خواهد یافت.

دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با کارکنان فرودگاه پارس آباد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز بازگشایی فرودگاه پارس آباد با کارکنان فرودگاه پارس آباد مغان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار کارکنان فرودگاه مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز چشم انداز شرکت را روشن توصیف کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط کاریی کارکنان فرودگاه ها ارائه داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.