| کد خبر: 158744 |

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی عنوان کرد؛

اهم برنامه‌ها؛ به‌روزرسانی تجهیزات و فناوری‎هایCNS

به گفته مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی، تسریع در به‌روزرسانی تجهیزات و فناوری‎هایCNS بر اساس چارچوب تعیینی از سوی ایکائو، از مهم ترین برنامه های این اداره کل در آینده است.

تین نیوز

به گفته مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی، تسریع در به‌روزرسانی تجهیزات و فناوری‎هایCNS بر اساس چارچوب تعیینی از سوی ایکائو، از مهم ترین برنامه های این اداره کل در آینده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان آذرباجان شرقی، محمد حبیب الهی، مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی، با حضور در فرودگاه تبریز ضمن دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از امکانات و ظرفیت های این فرودگاه بازدید کرد.

در این دیدار مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گزارشی از اهم دستاوردها و اقدامات این اداره کل ارائه کرد و گفت: انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 یکی از مهم ترین رویدادهاست و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به عنوان یکی از مهم ترین ارگانهای درگیر در این رویداد، از آمادگی کامل برای میزبانی شایسته از میهمانان شهر تبریز برخوردار است.

مصطفیی صفایی افزود: پرسنل اداره ارتباطات و ناوبری فرودگاه تبریز ثابت کرده اند هرگونه مشکل احتمالی در سیستم های ناوبری این فرودگاه را برطرف می کنند ومن هیچ گونه نگرانی در این باره ندارم.

در ادامه این بازدید، مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی با حضور در اداره ارتباطات و ناوبری فرودگاه تبریز با پرسنل این اداره دیدار کرد.

حبیب الهی ضمن قدردانی از تلاش پرسنل اداره ارتباطات و ناوبری فرودگاه تبریز در عملیاتی و به روز نگاه داشتن سیستم های ناوبری فرودگاه تبریز، گفت: وظیفه نخست ما در این اداره، ارائه سرویس ایمن و بدون وقفه است.

وی افزود: توسعه مهارت‎ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص به عنوان سرمایه‎های ارزنده شرکت و ایجاد منابع جدید درآمدی پایدار، ارتقای رقابت‎پذیری و سهم شرکت در بازار منطقه‎ای  جهانی با استفاده از فرصت‎های قانونی حاصل شده در دو سال اخیر وهمچنین تسریع در به روزرسانی تجهیزات و فناوری‎های CNS بر اساس چارچوب تعیینی از سوی ایکائو، از مهم ترین برنامه های اداره کل ارتباطات و ناوبری در آینده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.