| کد خبر: 157932 |

رشد مطلوب اجرای پروژه‌های فرودگاهی در خراسان جنوبی

عملیات اجرایی پروژه های مرمت و بهسازی فرودگاههای استان خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری آغاز شده و پیشرفت مطلوبی داشته است.

تین نیوز
عملیات اجرایی پروژه های مرمت و بهسازی فرودگاههای استان خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری آغاز شده و پیشرفت مطلوبی داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرودگاههای استان خراسان جنوبی، هادی سلامی، مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی، با اشاره به نیاز مداوم و همیشگی فرودگاههای کشور به مرمت و بهسازی گفت: اغلب فرودگاههای کشور به دلیل خدمت رسانی بی وقفه نیازمند اجرای پروژه های مرمت و بهسازی متعدد هستند و این موضوع مهم در فرودگاههای استان خراسان جنوبی به دلیل قدمت و سابقه طولانی  به صورت مضاعف نمایان می شود.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی افزود: عملیات اجرایی پروژه های مرمت و بهسازی فرودگاه های بیرجند و طبس از ابتدای سال جاری با اعتباری معادل 45 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده و اکنون با پیگیری و نظارت اداره ساختمان اداره کل فرودگاههای استان و راهبری و نظارت عالیه مدیریت نگهداری ابنیه و سطوح پروازی با سرعت و شتاب قابل قبول در حال انجام است.

سلامی ضمن قدردانی از راهبری و حمایت مجموعه مدیریت نگهداری ابنیه و سطوح پروازی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، گفت: تشکیل این مدیریت در ساختار سازمانی ستاد و عملکرد قابل تقدیر این مجموعه طی همین مدت کوتاه، نمادی از نگرش علمی مدیرعامل و هیات مدیره است که از نتایج آن می توان به انعطاف پذیری و چابکی سیستم، نظام مند شدن روند اجرایی پروژه های مرمت و بهسازی، حذف فرآیندهای غیرضروری و استانداردسازی آن و همچنین ایجاد نگاه تخصصی به این حوزه مهم اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.