| کد خبر: 155807 |

فرودگاه اردبیل باید متناسب با توسعه استان توسعه یابد

استاندار اردبیل در بازدید از فرودگاه اردبیل خواستار توسعه این فرودگاه متناسب با توسعه گردشگری و سرمایه‎گذاری در استان شد.

تین نیوز

استاندار اردبیل در بازدید از فرودگاه اردبیل خواستار توسعه این فرودگاه متناسب با توسعه گردشگری و سرمایه‎گذاری در استان شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های استان اردبیل، اکبر بهنام‎جو با حضور در فرودگاه اردبیل ضمن بازدید همه بخش‎های این فرودگاه در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث سالن و نصب سامانه‎های هواپیمایی و پروازی قرار گرفت و گفت: با توجه به اینکه فرودگاه به عنوان یک زیرساخت مهم برای توسعه گردشگری و سرمایه‎گذاری استان تلقی می‎شود اردبیل باید متناسب با آنها توسعه یابد و تجهیز شود و ضروری است بخش CIP در آن ایجاد شود.

وی با اشاره به قول مساعد رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای تبدیل فرودگاه اردبیل به هاب هواپیمایی شمالغرب کشور خواستار پیگیری آن از طریق اداره کل فرودگاه‎های استان شد و گفت: در زمینه افزایش خدمات این فرودگاه تلاش خود را برای تامین اعتبار لازم برای ساخت VIP آن خواهیم کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه فرودگاه پارس‎آباد با هزینه قابل توجهی تکمیل و آماده بهره‎برداری شده است، گفت: باید هماهنگی و مذاکرات لازم برای برقراری پرواز در این فرودگاه به سرعت انجام شود تا به زودی شاهد فعالیت این فرودگاه باشیم.

گفتنی است سالن دوم فرودگاه اردبیل با 30 میلیارد تومان هزینه به 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره‎برداری خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.