| کد خبر: 154762 |

از سرگیری پروازهای فرودگاه خوی با هواپیمای ATR ایران ایر

اولین پرواز برنامه‌ای فرودگاه خوی روز بیستم آبان ماه سال جاری انجام شد.

تین نیوز

اولین پرواز برنامه‌ای فرودگاه خوی روز بیستم آبان ماه سال جاری انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان آذربایجان غربی؛ کمال پرهیزکار مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلات فرودگاه خوی، وجود نداشتن پروازهای منظم به این فرودگاه بود که با اختصاص این هواپیما به استان آذربایجان غربی، بخش بزرگی از مشکلات فرودگاه خوی رفع می‌شود.

پرهیزکار گفت: در راستای سیاست‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای نیل به اهداف توسعه‌یی و بهره‌مند شدن مردم شمال استان آذربایجان غربی از سرویس‌های هوانوردی فرودگاه‌های استان، یک فروند هواپیمای ATR با سرنشینان شامل مدیران ارشد و کارشناسان زبده شرکت ایران ایر به صورت آزمایشی در فرودگاه خوی به زمین نشست تا جوانب و کمبودهای احتمالی این فرودگاه را سنجیده، گزارش جامعی را به تصمیم گیرندگان اصلی این شرکت برای برقراری مجدد پروازها ارائه دهند.

وی ادامه داد: پس از دریافت مجوزهای لازم، برنامه ریزی برای پرواز به این فرودگاه صورت گرفت و در نهایت، اولین پرواز برنامه ای به این فرودگاه روز بیستم آبان ماه سال جاری انجام شد . این پرواز با شماره 3305 در ساعت ۰۸:۴۰ بامداد از تهران انجام و در ساعت ۱۰:۳۰ وارد فرودگاه خوی شد .

به گفته پرهیزکار، پرواز برگشت این هواپیما با شماره پرواز 3304 در همان روز درساعت ۱۱:۰۵ انجام شد و در ساعت ۱۲:۵۵ در فرودگاه مهر آباد به زمین نشست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.