| کد خبر: 153238 |

برگزاری کارگاه آموزشی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی در گرگان

کارگاه آموزشی تبیین سیاست های نظام جامع آموزشی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی در گرگان آغاز به کار کرد.

تین نیوز

کارگاه آموزشی تبیین سیاست های نظام جامع آموزشی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی در گرگان آغاز به کار کرد.

به‌ گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاههای استان گلستان؛ کارگاه آموزشی "تبیین سیاست های نظام جامع آموزشی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی" با حضور مدیرکل ارتباطات و ناوبری، رؤسا و مسئولین ادارات ستادی فرودگاه کشور به میزبانی اداره کل فرودگاههای استان گلستان در گرگان آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی، آذری مدیرکل فرودگاههای استان با ارائه گزارش عملکرد یکساله فرودگاههای استان، از هماهنگی، برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در نصب و راه اندازی پروژه های شاخص فرودگاه گرگان در زمینه تجهیزات کمک ناوبری تشکر کرد.

در ادامه، محمد امیرانی مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در برگزاری کارگاه آموزشی و اقدامات یکساله گذشته اداره کل فرودگاههای استان گلستان، افزود: پس از راه اندازی کامل تجهیزات و دستگاههای کمک ناوبری جدید در فرودگاه گرگان، این فرودگاه یکی از به روزترین و کامل ترین فرودگاههای کشور در زمینه استفاده از تجهیزات کمک ناوبری خواهد بود.

در حاشیه این کارگاه آموزشی، با حضور سینجلی رئیس اداره آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مراسم رونمایی از کتاب "دستورالعمل اجرایی نظام جامع آموزشی" اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی و کتاب "سوالات آزمون صلاحیت شغلی" انجام شد.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی به مدت 16 ساعت و برای 64 نفر از رؤسا و مسئولین ادارت ارتباطات و ناوبری هوایی از 32 فرودگاه کشور، نهم و دهم آبان ماه در گرگان برگزار می گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.