| کد خبر: 143022 |

هتل فرودگاهی؛ سرمایه‎گذاری مطمئن برای زائران عتبات

مدیر فرودگاه ایلام ساخت هتل فرودگاهی در این فرودگاه را یک سرمایه گذاری مطمئن در جهت ارائه خدمت به زائران عتبالت عالیات دانست.

تین نیوز
مدیر فرودگاه ایلام ساخت هتل فرودگاهی در این فرودگاه را یک سرمایه گذاری مطمئن در جهت ارائه خدمت به زائران عتبالت عالیات دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، علی متانت در این زمینه گفت: با توجه به تردد زائران عتبات عالیات از مرز مهران، سرمایه گذاری در بخش هتل فرودگاهی می تواند بسیار مفید باشد زیرا اکنون در استان ایلام هتل مناسب وجود ندارد.

وی همچنین با مناسب خواندن شرایط برای سرمایه گذاری در CIP این فرودگاه، درباره خدمت رسانی به شرکتهای فرودگاهی گفت: می توان با ساخت مهمانسراهایی با امکانت عالی و اجاره دادن آنها به شرکت‎های هواپیمایی، زمینه را برای "بیس" پروازی قرار دادن فرودگاه توسط این شرکتها فراهم کرد.

مدیر فرودگاه ایلام در ادامه درباره اجرای طرح تحول خدمات فرودگاهی، با پیش‎بینی اینکه این طرح تا نیمه دوم سال 97 به ثمر خواهد رسید، گفت: در مرحله اول اجرای این طرح، ارزیابی ها از فرودگاه انجام شده است و طبق گزارشهای داده شده نسبت به رفع نواقص در ترمینال موجود اقدامات لازم را انجام داده‎ایم و تمام تلاش‎مان این است که هر چه سریع‎تر ساخت ترمینال بین‎المللی این فرودگاه را تکمیل کنیم.

متانت در پاسخ به این سوال که "در صورتی که توان مالی و اختیارات لازم را داشته باشد چه طرح‎هایی را در فرودگاه ایلام اجرا خواهد کرد؟" گفت: بهسازی کامل ترمینال و محل ترانزیت، فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای مسافران توان‎خواه، توسعه پارکینگ خودروها و زیباسازی محوطه پیرامون ترمینال از جمله طرح‎هایی هستند که در اولویت قرار خواهم داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.