| کد خبر: 139446 |

پیشرفت شاهرود با توجه به فرودگاه میسر می‎شود

امام جمعه شهرستان با حضور در فرودگاه شاهرود گفت: اگر می‎خواهیم شهر پیشرفت کند، باید به امن‎ترین و پر سرعت‎ترین مسیر یعنی مسیر هوایی و فرودگاه توجه کنیم.

تین نیوز

امام جمعه شهرستان با حضور در فرودگاه شاهرود گفت: اگر می‎خواهیم شهر پیشرفت کند، باید به امن‎ترین و پر سرعت‎ترین مسیر یعنی مسیر هوایی و فرودگاه توجه کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه شاهرود، حجت‎الاسلام امینی که به صورت خودجوش همراه با گروهی از اقشار مختلف مردم برای بازدید به فرودگاه شاهرود آمده بود، ضمن تاکید بر این موضوع گفت: توقع داریم با بهره‎برداری از امکانات جدید این فرودگاه مردم، مسئولان، صاحبان صنایع و دانشگاهیان از این ظرفیت بهره‎مند شوند.

وی با اشاره به مزایای اقتصادی فرودگاه گفت: صادرات محصولات کشاورزی به خارج از کشور از مسیر هوایی، اقتصاد شهرستان را متحول خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان شاهرود با بیان اینکه باید زنجیره ارتباطات شهرستان با دیگر مناطق از طریق فرودگاه تکمیل شود، هدف از این بازدید را پیگیری روند تکمیل و آماده‎سازی فرودگاه برای توسعه اقتصادی منطقه دانست و به ثمر رسیدن پروژه‎های آن را خواستار شد.

در این برنامه، مرتضی حمیدپور(مدیر فرودگاه شاهرود) نیز حمایت مردم شاهرود از فرودگاه را باعث افزایش چشمگیر سرعت فعالیت‎های آنان دانست و گفت: این امر بازتاب خوبی داشته است و مسئولان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران نیز با جدیت پیگیر مسائل فرودگاه  شاهرودند.

حمیدپور درباره پروژه‎های در دست اجرای این فرودگاه افزود: ساخت جایگاه سوخت دائمی فرودگاه حدود 40 درصد پیشرفت داشته و پروژه‎های توسعه ترمینال، نیروگاه برق، تطویل باند نیز به سرعت در حال انجام و پیگیری است. ضمن اینکه پروژه برج مراقبت پرواز و تکنیکال بلاک جدید که با اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است ،در آینده‎ای نزدیک مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.