| کد خبر: 172202 |

کدخدازاده خبر داد:

◄ شرکت ساخت، 300 کیلومتر راه در هفته دولت افتتاح می‌کند

در هفته دولت 40 زیر پروژه در بخش راه به طول 300 کیلومتر در استان‌های مختلف ازسوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

 معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهایی حمل‌ونقل کشور به تشریح برنامه‌های شرکت ساخت در هفته دولت پرداخت.

محمدرضا کدخدازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص وضعیت افتتاح پروژهای راهسازی، گفت: در هفته دولت 40 زیر پروژه به طول 300 کیلومتر در استان‌های مختلف افتتاح خواهد شد.

وی در این باره توضیح داد: چون قسمت‌هایی از این پروژه‌ها زیر عبور قرار می‌گیرد و یا به صورت آزمایشی زیر عبور قرارگرفته و اکنون آماده افتتاح است آن‌ها را زیر پروژه می‌نامیم.

به گفته کدخدازاده برای این 300 کیلومتر تاکنون اعتباری حدود 800 میلیارد تومان هزینه شده است.

او ادامه داد: برعکس تصوری که وجود دارد افتتاحیه‌ها مربوط به استان‌های شمالی نیست و در تمام استان‌های کشور پخش است. اما از آنجایی‌که راه‌های منتهی به شمال دچار ترافیک‌های زیادی است وقتی قسمتی از این راه‌ها افتتاح می‌شود تصور عمومی این است که بیشتر تمرکز بر ساخت راه‌ها در استان‌های شمالی است.

کدخدازاده با بیان اینکه شرکت ساخت در تمام سطح کشور پروژه‌های زیرساختی زیادی دارد، گفت: در استان‌های کمتر توسعه‌یافته پروژه‌های آماده افتتاح زیادی داریم و سعی کردیم  با وجود سختی و محدودیت‌های اعتباری هیچ کدام از پروژه‌ها عقب نیفتد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.