| کد خبر: 164832 |

◄ زیرساخت‌های خوزستان در مسیر توسعه

معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات پروژه‌های جاده‌ای خوزستان را تشریح کرد و گفت: وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای با شرایط جاده‌ای در خوزستان هماهنگ نیست.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات پروژه‌های جاده‌ای خوزستان را تشریح کرد و گفت: وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای با شرایط جاده‌ای در خوزستان هماهنگ نیست.

به گزارش تین‌نیوز، خیراله خادمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی توسعه استان در استانداری خوزستان

گفت: طرح‌های توسعه‌ای زیرساخت‌های جاده‌ای نیازمند  تصویب در هیات دولت و توجه ویژه نمایندگان مجلس است.

او درباره توسعه طرح‌های جاده‌ای استان گفت: در کری دور تکمیل جاده شمال – جنوب- غرب برخی محورهای خوزستان ازجمله بندر امام خمینی(ره) دیده‌شده است و در کری دور دیگری نیز توسعه سواحل کشور از شلمچه تا سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اتصال خط ریلی خوزستان به اصفهان و رفع گلوگاه در منطقه لرستان نیز در حال پیگیری هستند که تکمیل آن‌ها نقش مهمی در توسعه استان دارد.

منصور کتانباف ، شهردار اهواز در این نشست  مشکلات احداث مترو اهواز را تشریح کرد و در اینباره گفت: در 12 سال گذشته حدود 6هزار میلیارد ریال اعتبار به متروی اهواز اختصاص‌یافته است.

 او گفت: اگر دولت پنج هزار و 840 میلیارد ریال دیگر برای آن در نظر گیرد فاز نخست آن ظرف 20 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه با حضور در کلان‌شهر اهواز از نزدیک با مشکلات این شهر ازجمله وضعیت جاده‌ها، زیرساخت‌های عمرانی و حاشیه‌نشینی آشنا شدند.

منصور کتانباف با اشاره به مساحت 73هزار هکتاری طرح کمربند سبز افزود: الزام دستگاه‌ها به اجرای کمربند سبز برای مبارزه با آلودگی و ریز گردها یکی دیگر از اولویت‌های کلان‌شهر اهواز است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.