◄ قراردادهای پرسنل پیمانکاری سیر و حرکت تجمیع میشود

تیننیوز| افزایش نیروی انسانی شركتی در مشاغل عملیاتی سیر وحركت و ضرورت ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی و پیادهسازی نظام پرداخت مناسب، باعث شد ۱۸ قرارداد سیر و حركتی مناطق راهآهن در قالب ۳ قرارداد تجمیع شود.
به گزارش تین نیوز، حسین عاشوری معاون بهرهبرداری و سیرو حركت راهآهن با اعلام این خبر گفت: پیشنهاد یكپارچهسازی قراردادهای پرسنل سیرو حركتی از سوی این معاونت از دو سال پیش مطرح و پیگیری شد تا براساس آن تمامی قراردادها در ۳ قرارداد لكوموتیورانها (۱۱۰۰ نفر)؛ امور ترافیك (مسئول و متصدی)؛ شمارهبردار و نگهبان ایستگاههای تحت فرمان (۱۰۱۴ نفر)؛ سوزنبان، امور مانور(مانورچی و سرمانورچی) و رئیس قطار (۱۹۴۷ نفر) ساماندهی شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی راهآهن، او افزود : از ۴۰۶۱ نفر مجوز به كارگیری هماكنون ۲۷۶۱ نفر شاغل و ۱۲۶۸ نفر نیز پس از اتمام دوره آموزش در نواحی مختلف و در مشاغل مربوطه مشغول به كار خواهند شد.
عاشوری با اعلام مشخص شدن برنده مناقصه در تاریخ ۱۸ اردیبهشتماه ۹۵ گفت: با اجرای این طرح نسبت به اجرای طرح طبقهبندی مشاغل در خصوص كاركنان سیر و حركتی اقدام میشود.
معاون بهرهبرداری و سیر و حركت ، پرداخت همزمان حقوق و مزایای پرسنل سیر و حركتی در تمامی نواحی، شفافسازی هزینهها و كاهش سود پیمانكار، كاهش هزینههای راهآهن، كاهش حجم كار تداركات به لحاظ انجام تشریفات مناقصه را از مزایای طرح تجمیع قراردادها ذكر كرد.
جریان چیه؟؟؟ حقیقت داره؟؟؟ خوب میشه یا بد؟؟؟
بقیه ادارات چی میشه پس؟؟؟
چرا برای پرسنل خط و ابنیه اینکار را نمیکنید حقوق و مزایای راه اهن را برای این پرسنل نمیدهید
برا ما که هیچ فرقی نکرد این یکپارچه ساززی
سلام پس قسمتهایی کنترل بلیط و اطلاعات راه آهن آذربایجان که کمترین حقوق یک میلیون تومان میگیرند چی میشن ۱۰ سال سابقه.
بحث تجمیع شدن نیروشرکتی علائم الکتریکی چی میشه تاکی حق وحقوق کارگربخورند
با سلام چرا طرح تجمیع شامل حال نیروهای تاسیسات نشد که هم فنی هستیم هم کل راه اهن روی دست تاسیسات میچرخد تا کی باید بخاطر بخور بخور بالادستیها گارگرتاسیسات ظربه بخورد
سالام
چرا فضای سبز راه آهن تهران تجمیع نشد با اینکه در بخشنامه فضای سبز باید تجمیع میشده ولی تا کنون کسی پیگیر نشده
سلام راهبران درزین تجمیع میشوند یا نه ؟؟؟
سلام مگه مهماندار داخل راهن کار نمیکنه برای چی اسم مهماندار داخل اونا نیست
فسادوبی قانونی در نگهداری خطوط است مسئولین باید نگهداری خطوط راتجمیع کنند تا مشکلات اعتصاب وغیره حل شود وگرنه سایرقسمتها که مشکلی نداشتند ازاول خصوصی سازی آقایان هم اصولی نبوده تمام مشکلات که دراین 17سال دیده اید از تصمیمات غلط مسئولین بوده است
چرا خطی های راه آهن رو تجمیع نمیکنید؟با مدرک فوق لیسانس 8سال سابقه کار 2میلیون حقوق میگیرم شب و روزمونم تو سرماوگرمامیگذره پس تجمیع شامل ما نمیشه؟
سلام وخسته نباشید درمورد کارمندان رسمی انتقالی به تراورس که به بخش خصوصی واگذار شده اند نیز تحقیق شود که تکلیف اینها چه خواهد شد
سلام خسته نباشید خدمت کلیه مسئولین خطی که خیلی فعال برای تجمیع کردن خطی ها یه حرکتی بدین به خودتون
سلام چراکارگرهاخط تجمیع نمیشه ماخسته شدیم ازپیمانکار۳یک بارحقوق میده خواهشن فقط زن وبچه هامون باشیدچی نداریم بخوریم
هیچ حرفی از حق و حقوق پرسنل داخل قطار برده نشد, مهمانداران قطار هستم ،بخدا ما هم انسانیم، میتونیم هیچگونه خدماتی به مسافران ارائه ندهیم، راه آهن کثیف ترین جایی بود که کار کردم متاسفانه