| کد خبر: 269986 |

اولین پرداخت تهاتر نفتی به حساب راه‌ آهن واریز شد

مدیرعامل راه آهن گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر با قطار جابه جا خواهند شد که برای جابه جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه ای از قبل فراهم شده است.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر با قطار جابه جا خواهند شد که برای جابه جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه ای از قبل فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن اظهار کرد: پس از دو سال و نیم پیگیری مستمر نخستین واریزی از محل استجازه رهبری برای تهاتر نفت به حساب شرکت راه آهن واریز شد که این واریزی ها در سال جدید مستمر خواهد بود.

مدیرعامل راه آهن تأکید کرد: این موضوع باعث خواهد شد تا مردم عزیزمان نوسازی ناوگان را چه در حوزه مسافری و چه در حوزه باری به چشم ببینند.

معاون وزیر راه که از ایستگاه راه آهن تهران نیز بازدید کرده بود، در ادامه این مصاحبه با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل راه آهن در ایام نوروز گفت: همکاران من در راه آهن و شرکت های حمل و نقل ریلی، بدون تعطیلی حتی در لحظه سال تحویل و روز اول عید، پای کار هستند تا مسافران نوروزی، در رفاه و آسایش، سفری ایمن را داشته باشند که به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت می گویم.

صالحی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار مسافر با قطار جابه جا خواهند شد که برای جابه جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه ای از قبل فراهم شده از جمله اینکه بلیت مسافران نوروزی در ۲۵ سکوی اینترنتی و سایت های شرکت های حمل و نقل ریلی عرضه شد تا مردم دسترسی بهتری داشته باشند و همچنین برخلاف شقوق دیگر حمل و نقل، بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 6 1

    باید منتظر باشیم ببینیم برای پرداخت سهم شرکت های خصوصی از این مبالغ ، تیم میعاد صالحی از ایشان چه انتظاری دارد و چه نامه ای را جلویشان می گذارد که امضا کنند .
    البته احتمالا با توییت افشاگرانه یک ماه بعد آقای رائفی پور درباره مدیریت سبک قاجاری در راه آهن متوجه خواهیم شد که قضیه از چه قرار بوده!!!!

  • سد میعاد 6 0

    چیش به پرسنل مظلوم میرسه؟
    کار بیشتر حقوق کمتر

  • پیمانکار ریلی 4 0

    باسلام
    آقای مدیر عامل محترم
    اگر شما پول گرفته اید پس چرا ما پول نمی گیریم سال 1402 تمام شد هفته اول 1403 هم تمام شد لیکن شما هنوز پرداختی پیمانکاران را از طرح های عمرانی پرداخت نکرده اید و به نظر شنیده ها حاکی از پرداخت به طریق اوراق است شما بفرمائید با اوراق ما حق و حقوق کارگر را چطور پرداخت کنیم؟
    می خواهید لیست پرداختی ها را خدمت شما بفرستیم خودتان پرداخت کنید اینطوری می توانید شو بدهید که حقوق کارگر را خودم دادم وتازه موضوع یک مصاحبه دیگر شما جور می شود.
    واقعا بایستی پناه ببریم به خدا از دست بندگانی چون شما.