| کد خبر: 256676 |

◄ نواقص راه آهن میانه به بستان آباد و خاوران برطرف می شود

مدیر عامل راه آهن در بازدید از پروژه ریلی میانه - بستان آباد - خاوران از احصای نواقص پروژه و برنامه ریزی زمانی بلند مدت و میان مدت برای رفع این نواقص خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حضور در ایستگاه راه آهن خاوران که در آستانه بهره برداری رسمی است، با قطار از این ایستگاه عازم تهران شد.

میعاد صالحی در بازدید از ایستگاه راه آهن خاوران، گفت: پروژه های عمرانی حاصل زحماتی است که در طول سال ها کشیده می شود و ممکن است، نواقصی هم داشته باشد و هدف از این بازدید نیز بررسی نواقص احتمالی و رفع آنهاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن، در پایان بازدید یک روزه از آخرین وضعیت پروژه ریلی میانه - بستان آباد - خاوران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز با هدف بررسی آخرین وضعیت محور ریلی میانه - بستان آباد - خاوران، سفر کاری فشرده و مفیدی از ایستگاه خاوران به بستان آباد و سپس میانه و زنجان و قزوین داشتیم و اکنون نیز در مسیر قزوین به تهران هستیم.

صالحی ادامه داد: بررسی جزییات مختلف ایستگاه خاوران و ایستگاه های طول محور مثل ایمناب، بستان آباد، شهریار، زاویه و میانه، وضعیت زیرسازی و روسازی خط بویژه در پل ها و تونل ها، وضعیت ترانشه های طول مسیر و ... موارد مختلفی بود که در این بازدید بررسی شدند و مدیرعامل شرکت ساخت و معاون ایشان، نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم در قطار حضور داشتند و با هر بار سوار و پیاده شدن ما در توقف های مختلف قطار ما را همراهی کردند که جای تشکر دارد. ضمن قدردانی از زحمات عزیزان در شرکت ساخت، نقایص پروژه احصا شده و طی جلسه مفصلی که در طول مسیر در قطار داشتیم، برای برطرف شدن هر یک از موارد در کوتاه مدت و میان مدت برنامه ریزی زمانی مشخص شد.

صالحی افزود: خوشحالم که در ۴۱ سالگی نیز توفیق خدمت به مردم و کشورم، علیرغم فراز و نشیب ها و تلخ و شیرین ها حاصل شد. امروز نیز با یک سفر پربار که حاصل آن ان شاءالله رضایت و لبخند هموطنانم خواهد بود رو به پایان است. سعی کردم تک تک روزهای ۴۱ سالگی را صرف کار و تلاش برای اعتلای ایران عزیز، صنعت بزرگ ریلی و خانواده پرافتخار راه آهن کنم.از فردا چهل و دومین سال عمرم آغاز می شود و از خداوند متعال میخواهم لحظاتم را به خدمت خالصانه و شبانه روزی برای اعتلای کشور و مردمم مزین کند و من را از لطف و کمک و هدایتش محروم نکند و ان شاءالله با همراهی همکاران عزیزم بتوانیم راه آهن جمهوری اسلامی ایران را روز به روز ارتقا دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 6

    تولدتون مبارک. انشالله در پناه حق تعالی موفق و موید باشید.

  • ناشناس 9 0

    جناب آقای دکتر صالحی
    ای کاش کمی هم به جای نمایش بازی کردن وعکس گرفتن برای مستند سازی برنامه ارائه می دادید ویا نتیجه برنامه های خود را ارائه می کردید بسیاری از راه آهنی ها (نه مثل شما)در طول 30 سال خدمت خود به راه آهن نه تولدشان منزل بودند ونه تولد فرزندانشان منزل بودند بعضا حتی زمان تولد فرزندشان بر بالین همسرشان هم نبودند اعیاد نوروز هم که بماند ودرحال خدمت صادقانه به دستگاه مطبوعشان اما هیچ کدام شرایط این را نداشتند که مانند شما عکس بگیرند و تبلیغ کارشان را بکنند که اگر داشتند هم انجام نمی دادند چون عاشقانه کار کردند پس برادر عزیز که الحمدالله هنوز 42 ساله هستی اما 10 سال است بر مسند های مهم تکیه زدی بجای تبلیغ کارهای نکرده یا برای راه آهن کار کن یا خودت برو بگذار کسی کار کردن بلده بیاد فرزندان این مملکت با تجربه بیشتر و سواد بیشتر بعد از 30 سال کار همچنان کارشناس می مانند اما امثال شما از دانشگاه بیرون نیامده پست مدیر عاملی را در جیب دارید بس کنید نمایش های دروغین را لطفا