| کد خبر: 250863 |

قطار در برف مانده، راه افتاد

قطار مسافری تهران - شیراز که صبح امروز به دلیل نقص فنی در ایستگاه آباده متوقف شده بود، با تلاش ماموران فنی راه‌آهن و با رفع نقص فنی به سیر خود ادامه داد.

تین نیوز

معاون مسافری راه‌ آهن اعلام کرد: قطار مسافری تهران - شیراز که صبح امروز به دلیل نقص فنی در ایستگاه آباده متوقف شده بود، با تلاش ماموران فنی راه‌آهن و با رفع نقص فنی به سیر خود ادامه داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «میرحسن موسوی» معاون مسافری راه‌ آهن اعلام کرد: همزمان با اعزام لکوموتیو دیگری به منطقه و جایگزین شدن با لکوموتیو قبلی، این قطار توانست به سیر خود ادامه دهد.

قطار مسافربری مسیر تهران - شیراز حوالی ساعت ۷ صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ به دلیل نقص فنی در هوای برفی بر روی ریل در ایستگاه آباده متوقف شده بود.

مدیر کل راه آهن استان فارس در این زمینه گفته بود: قطار مسافربری مسیر تهران به سمت شیراز، حوالی ساعت ۷ صبح امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ به دلیل بارش شدید برف بر روی ریل متوقف شد که بعد از اطلاع از نقص فنی این قطار سریعا لکوموتیو دیگری برای امداد به منطقه اعزام شد.

مهرداد انصاری افزود: ۳۰۰ مسافر قطار در راه مانده تهران به سمت شیراز با استفاده از لوکوموتیو امدادی به ایستگاه آباده منتقل شدند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران قطار دچار نقص فنی شده در محدوده شهرضا با استفاده از لکوموتیو امدادی اعزامی از شیراز به ایستگاه آباده منتقل شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.