| کد خبر: 245 |

مدیرعامل راه آهن در پاسخ به تین نیوز خبر داد:

◄ نمایشگاه‌ ریلی، فقط یک بار در سال / مالکان صنایع ریلی مجبور نیستند در نمایشگاه‌های متعدد شرکت کنند

تین نیوز | معاون وزیر راه راه و شهرسازی گفت: نمایشگاه‌های متعدد ریلی ساماندهی می‌شوند و سالانه فقط یک نمایشگاه متمرکز ریلی توسط راه آهن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

محسن پورسیدآقایی، مدیرعامل راه آهن در پاسخ به سؤال خبرنگار تین نیوز درباره اینکه آیا راه آهن برنامه‌ای برای ساماندهی نمایشگاه‌های متعددی که سالانه در ایران و توسط انجمن‌ها و ارگان‌های دیگر برگزار می‌گردد، دارد یا خیر، تاکید کرد: خوشبختانه این موضوع سیاستگذاری و انجام شده است و ما جلسات متعددی با اعضای انجمن‌های صنفی، صنایع ریلی و حتی اتحادیه قطارهای شهری داشته‌ایم و همگی به توافق رسیده‌ایم که سالانه تنها یک نمایشگاه مرکزی ریلی در اردیبهشت ماه و به محوریت راه آهن در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود.

وی یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه در اردیبهشت سال 93 به عنوان نمایشگاه محوری در بخش ریلی در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران قطعی شده است و مالکان صنایع ریلی تنها در همین نمایشگاه شرکت خواهند کرد و مجبور نیستند در نمایشگاه‌های متعدد شرکت نمایند.

مدیرعامل راه آهن همچنین در پاسخ به سوال دیگر تین نیوز در خصوص اینکه آیا راه آهن تسهیلاتی برای شرکت‌های داخلی که قصد حضور در نمایشگاه‌های خارجی دارند در نظر گرفته است یا خیر؟ گفت: راه آهن تسهیلاتی در این زمینه ندارد و شرکت‌‌ها می توانند با هزینه خودشان در این نمایشگاه‌ها حضور داشته باشند.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناصریان - سید مجتبی 0 0

    اگر شرکت راه آهن بودجه ای برای مشارکت شرکتهای ایرانی در نمایشگاههای خارجی ندارد، لااقل مشابه وزارت صنایع راهنمائیها و بسترسازیها و هماهنگیهای لازم در این زمینه می تواند داشته باشد تا شرکتهای داخلی بصورت مشترک و با تخفیفات دولتی بتوانند در این بازارهای سودآور حضور فعال داشته باشند. شرایط دشوار فعلی نباید موجب غفلت مدیران خدوم راه آهن ایران از راهکارها و مسئولیتهای حمایتی و راهبردی در ساماندهی و شکوفایی این شرکتهای نیمه جان خصوصی شود.