| کد خبر: 222818 |

جابه جایی مسافر در راه آهن اراک ۵۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: ظرفیت جابه جایی مسافر در راه‌آهن این شهرستان در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ۵۰ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: ظرفیت جابه جایی مسافر در راه‌آهن این شهرستان در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز، حمید گوگوچانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ظرفیت ۲۳۷ هزار و ۸۹۶ نفر صندلی در راه آهن اراک وجود دارد که در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه فروش بلیت نصف آن به شرکت‌های مالک قطارهای مسافری داده شده‌ و اکنون برای ۲ نفر در هر کوپه بلیت صادر می‌شود.

وی ادامه داد: مسافران شهر اراک ۳۹ درصد از ظرفیت قطارهای ایجاد شده در راه آهن این شهرستان را خریداری کرده‌اند.

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: قطارهای مسافری برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا هر روز ضد عفونی می‌شوندو تمامی کوپه‌ها و سالن‌ها پس از ضدعفونی تا ورود مسافر در مهر و موم هستند.

گوگوچانی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای مقابله با انتقال ویروس کرونا در صورت مشاهده افراد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در ایستگاه‌های راه‌آهن و قطارها رئیس قطار موظف است فرد را به اورژانس یا نماینده اورژانس معرفی و در صورت سوار شدن محل‌ها حضور بیمار ضد عفونی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اتصال لینک صدور بلیت قطارهای مسافری به سامانه بهداشت برای افراد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ تا تعیین و تکلیف وضعیت بیماری برای آنان بلیت صادر نمی‌شود.

همه روزه ۲ رام قطار شامل یک رام قطار از اراک و یک رام از ملایر یا کرمانشاه که از این شهرستان عبور می کند به مشهد حرکت می‌کند.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را زیر پوشش دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.