| کد خبر: 204583 |

◄ رسولی: در قرارداد خرید ریل از ذوب آهن تهاتری عمل نمی‌کنیم

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه اکنون ما یک قرارداد فعال با ذوب‌آهن اصفهان برای خرید 40 هزار تن ریل داریم، گفت: ما برای خرید ریل از ذوب آهن تهاتری عمل نمی‌کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه اکنون ما یک قرارداد فعال با ذوب‌آهن اصفهان برای خرید 40 هزار تن ریل داریم، گفت: ما برای خرید ریل از ذوب آهن تهاتری عمل نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سعید رسولی  با بیان اینکه حمل‌ونقل ریلی در دنیا به جهت ویژگی‌های اثرگذاری که در توسعه کشورها دارد موردتوجه جدی است، عنوان کرد: خوشبختانه در ایران نیز با حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان در سال‌های اخیر، شاهد توجه جدی به این صنعت هستیم.

او در ادامه گفت: خوشبختانه شاهد اتصال 4 مرکز استان به شبکه ریلی هستیم که با اتصال بستان‌آباد به تبریز یک مسیر جدید و میانبر تبریز را به تهران و به شبکه ریلی متصل خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما در توسعه حمل‌ونقل ریلی هم به لحاظ کمی و هم کیفی در شرایط خوبی قرار داریم، بیان کرد: سال آینده شاهد شکوفایی بسیار خوبی در حوزه تولیدات داخلی حمل‌ونقل ریلی خواهیم بود.

رسولی با بیان اینکه بنای شرکت راه‌آهن بر این است که هر خدمتی که آماده ارائه به مردم می‌شود بلافاصله به بهره‌برداری برسد تصریح کرد: همان‌طور که شاهد بودید در سال جاری ما دو مرحله واگن‌های باری، مسافری، لوکوموتیو خود کشش‌های تولید داخل را مورد بهره‌برداری قرار دادیم و فکر می‌کنیم که این حق مردم است افتتاح این پروژه‌ها حتی یک روز نیز به تأخیر نیفتد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن افزود: راه‌آهن اولین شرکتی بود که برای خرید ریل از ذوب آهن اصفهان قرارداد منعقد کرد و ما اکنون یک قرارداد فعال با ذوب آهن اصفهان برای خرید 40 هزار تن ریل داریم که 3 هزار تن را تحویل گرفته‌ایم و در شبکه ریلی از آن استفاده می‌کنیم.

او در خصوص تهاتر راه‌آهن با شرکت ذوب آهن برای خرید ریل عنوان کرد: خیر این‌گونه نیست چرا که اساساً موضوع تهاتر در قانون چارچوب مشخصی دارد بنابراین ما تهاتری عمل نمی‌کنیم و کاملاً در قبال خریدهایی که انجام می‌دهیم وجه پرداخت می‌کنیم و در قبال خدماتی که ارائه میدهیم نیز وجه آن را دریافت می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.