| کد خبر: 145678 |

نماینده مردم تهران:

بخش نامه استفاده از قطار برای اردوهای علمی صادر و برای همه سازمان ها ابلاغ شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: استفاده از حمل و نقل ریلی برای اردوهای علمی و غیره به صورت یک بخش نامه صادر و برای همه سازمان ها و ارگان ها ابلاغ شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: استفاده از حمل و نقل ریلی برای اردوهای علمی و غیره به صورت یک بخش نامه صادر و برای همه سازمان ها و ارگان ها ابلاغ شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ کاظم جلالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه جاده ها در کشورهای مختلف همیشه سانحه آفرین بوده اند، گفت: موضوع جاده و مسائل مختلف آن از سالیان اخیر در دستور کار سیاست گذاران و برنامه ریزان کشور بوده است اما اینکه تاکنون نتوانسته ایم اقدامات جدی برای کاهش سوانح انجام دهیم جای تامل و تفکر بسیار دارد.

وی افزود: با توجه به عوامل و علل بروز سانحه در جاده ها، عامل انسانی و وسیله نقلیه بیشترین نقش را ایفا می کنند .

جلالی عنوان کرد: مسئولان کشور بایستی تا موضوع به فراموشی سپرده نشده، علل بروز سانحه را بررسی ، راهکارهای خود را برای جابجایی امن مسافران ارائه و متخلفان امر به سزای عمل برسانند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی مناطق کشور از زیرساخت های جاده ای مناسب برخوردار نیستند، بهتر است برای جابجایی به سمت حمل و نقل ریلی پیش رفته و یا حداقل چنانچه نتوانستیم حمل و نقل جاده ای را جایگزین ریلی کنیم، بهتر است از رانندگی در شب جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه استفاده از حمل و نقل ریلی برای اردوهای علمی و غیره به صورت یک بخشنامه صادر و برای همه سازمان ها و ارگان ها ابلاغ شود، گفت: با توجه به سوانح جاده ای و افزایش آمار تلفات در کشور، استفاده از حمل و نقل ریلی لازم الاجرا است چرا که این وسیله حمل و نقلی ضمن ایمنی بالا، در هر ساعت از شبانه روز بر روی خطوط سیر کرده و خدمات مورد نیاز مسافران را بنا به درخواست آنان تامین می کند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: لازم است برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا بتوانیم مسافرت با قطار را در بین مردم ترویج کنیم و در مسیرهای پرترافیک ، قطار را جایگزین اتوبوس کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اقدام بسیار خوبی بود