| کد خبر: 116942 |

اظهارات بهرام پرورش در خصوص استعفای پورسیدآقایی

◄ پرورش: انتخاب محمدزاده هوشمندانه بود

تین‌نیوز| مدیرعامل توکا معتقد است با توجه به سوابق آقای محمدزاده در بخش ریلی می‌توان آینده خوبی برای این حوزه در دوران مدیرعاملی ایشان تصور کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ حمل‌ونقل ریلی کشور در ماه‌های اخیر روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. پس از حادثه ریلی تلخ سمنان که کام ایرانیان را بسیار تلخ کرد، استعفای محسن پورسیدآقایی این تلخی را به مذاق خانواده ریلی که شاهد سال‌های پربار راه‌آهن در دوران فعالیت وی بودند دو برابر کرد. هرچند این استعفا در میان جنجال‌های رسانه‌ای برخی تریبون‌های مخالف دولت بهانه‌ای برای جریان‌سازی علیه دولت شد اما برخی کارشناسان حوزه ریلی با تحسین شجاعت مدیرعامل سابق راه‌آهن این اقدام را به ضرر خانواده ریلی قلمداد کردند.

در این میان اما بهرام پرورش، مدیرعامل هولدینگ توکاریل در خصوص این استعفا معتقد است هرچند عملکرد پورسیدآقایی در دوران مدیرعاملی بسیار مثبت بود اما قبول استعفای او بدون شک به صلاح حمل‌ونقل ریلی بوده که با آن موافقت شده است.

بهرام پرورش، مدیرعامل توکاریل در خصوص استعفای پورسیدآقایی اظهار داشت: عملکرد آقای پورسیدآقایی بسیار عالی بود. ایشان زحمت‌های بسیاری برای راه‌آهن کشیدند. خاطره‌ای که از ایشان به‌عنوان مدیرعامل راه‌آهن برای این حوزه باقی خواهد ماند بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صلاحیت آقای پورسیدآقایی بر کسی در حوزه ریلی پوشیده نیست اظهار داشت: بااین‌وجود اما حتماً آقای آخوندی و دیگر مسئولان حمل‌ونقل صلاحی را در نظر داشته‌اند که این استعفا را قبول کرده‌اند.

مدیرعامل توکاریل افزود: به‌هرحال صلاح حکومت در این بود که ایشان استعفا بدهند و خود آقای آقایی قبل از همه در مصاحبه‌های خود بر این موضوع تأکید داشته است.

پرورش همچنین درباره انتخاب محمدزاده به‌عنوان مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به سابقه مثبت وی در حوزه ریلی اظهار داشت: به نظر من انتخاب آقای محمدزاده انتخاب هوشمندانه‌ای بود که در شرایط فعلی راه‌آهن و حوادث و اتفاقاتی که پیش‌آمده است می‌تواند راهگشا باشد.

وی در خصوص چشم‌انداز حوزه حمل‌ونقل ریلی با مدیرعاملی محمدزاده اظهار داشت: خوشبختانه آقای محمدزاده باتجربه‌ای که در حوزه راه‌آهن دارند می‌توانند جای آقای پورسیدآقایی را به‌خوبی پر کنند و مشکلی پیش نیاید.

بهرام پرورش دارای تحصیلات فوق‌لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه نیواورلئانز آمریکا است و مواردی همچون تدریس در دانشگاه آمریکا، مهندس محاسب و مشاور در شرکت آمریکا، مدیر اجرایی خانه‌سازی بنیاد مستضعفان، مدیر ساختمان‌های جنبی شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت سیمان اصفهان را در کارنامه خود دارد.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.