| کد خبر: 251466 |

معاون راهداری جنوب استان خبر داد:

انجام یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر شانه سازی راه در جنوب سیستان و بلوچستان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام هزار و ۱۸۶ کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام هزار و ۱۸۶ کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی، فرعی و روستایی جنوب این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی بامری اظهار داشت: از این میزان شانه سازی ۸۷۰ کیلومتر در راه های اصلی و فرعی و ۳۱۶ کیلومتر نیز در راه های روستایی اجرا شده است.

وی اجرای ۴۳۳ هزار و ۸۰۳ متر مربع لکه گیری را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: از این میزان ۴۳۱ هزار و ۳۳۰ متر مربع در محور فرعی و دو هزار و ۴۷۳ متر مربع نیز در محور های روستایی جنوب این استان انجام شده است.

بامری از اجرای ۱۱ هزار و ۶۰۷ کیلومتر عملیات تیغ زنی در راه های روستایی و فرعی خبر داد و خاطر نشان کرد : در جهت هموار سازی راه های فرعی و روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد هزار و ۲۱ کیلومتر راه روستایی و ۵۸۶ کیلومتر راه فرعی تسطیح شده است.

وی افزود: اجرای عملیات بهسازی ، نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محور های جنوب استان از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیر های مواصلاتی جنوب استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.