| کد خبر: 49575 |

ازابتدای اردیبهشت امسال؛

سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در استان چهارمحال و بختیاری براساس عملکرد تخصیص می یابد

تین نیوز | مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختیاری گفت: طرح تخصیص سوخت به ناوگان عمومی حمل ونقل كالا و مسافر براساس پیمایش و عملکرد این ناوگان از اول اردیبهشت امسال ازاجرائی می شود .

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختیاری، فریبرز كرمی، مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختیاری در توضیح این خبر گفت: در راستای استفاده بهینه از سرمایه ملی، افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه بین رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی از این پس تخصیص سوخت مصرفی ناوگان عمومی حمل كالا ومسافر براساس عملكردد پیمایش ناوگان از طریق سیستم بارنامه و صورت وضعیت (برخط) محاسبه می گردد و ناوگان و رانندگانی كه فعالیت در حوزه حمل ونقل عمومی نداشته باشند عملا" كارت هوشمند سوخت آنها غیر فعال و سوخت تخصیصی قطع خواهد شد.

وی افزود: مبنای اصلی برای بررسی عملكرد ناوگان و میزان پیمایش صورت گرفته برای تخصیص سوخت مورد نیاز "بارنامه" برای ناوگان حمل كالا و "صورت وضعیت" جهت ناوگان حمل مسافر می باشد.

كرمی همچنین از تعدیل شرایط اخذ كارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل ونقل كالا و مسافر خبر داد وگفت : به منظور كمك به رانندگانی كه تاكنون موفق به اخذ كارت هوشمند نشده اند اعلام صرفا" برای مدتی محدود شرایط مدرك تحصیلی از سوم راهنمائی به پایه ابتدا تقلیل یافته و در خصوص كارت هوشمند ناوگان شرایط سنی حذف وناوگانی كه بتوانند كارت معاینه فنی اخذ نمایند می توانند نسبت به دریافت كارت هوشمند اقدام نمایند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختیاری ضمن تاكید بر اخذ كارت هوشمند جهت رانندگان و ناوگان حمل ونقل و فعالیت بر اساس دریافت بارنامه و صورت وضعیت گفت: در صورت عدم ثبت عملكرد ناوگان در سسیستم های برخط و سامانه صدور بارنامه و صورت وضعیت اداره كل ، سوختی به خودرو اختصاص نمی یابد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینكه مبنای تخصیصی سوخت بر اساس پیمایش مبتنی بر سیستم سامانه برخط خواهد شد بنابراین غیرفعال كردن كارت های هوشمند ناوگان در صورت عدم كاركرد عملی می شود.
گفتنی است: تاكنون ناوگان عمومی حمل ونقل در صورت پیمایش مسیر طولانی یا ساكن بودن سهمیه یکسانی دریافت می کردند در حالیكه در ساختار جدید این رویه اصلاح شده و بر اساس عملکرد ناوگان ، سوخت به آنها تخصیص می یابد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید فرد 0 0

    تکلیف ناوگانهای حمل و نقلی که درون کارخانجات بدون بارنامه کار میکنند چیست