| کد خبر: 40936 |

شناورهای تجاری و صیادی چابهار ۱۱۲میلیون لیتر سوخت مصرف کردند

تین نیوز | مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: شناورهای تجاری و صیادی فعال در این منطقه در ١ ماه امسال نزدیک به ١١٢میلیون لیتر سوخت ( نفت گاز ) مصرف کردند.
 
 ' عبداله گیتی منش' افزود: شناورهای فعال در این منطقه در بازه زمانی ابتدای امسال تا پایان دیماه،١١١ میلیون و ٦٧١ هزار و ٤ ٩ لیتر نفت گاز مصرف کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ١٤ درصد رشد داشته است.
 
به گفته وی، مصرف این فرآورده نفتی در ١ ماه پارسال ٩٧ میلیون و ٨٧٣ هزار و ٢٦٤ لیتر بوده است.
 
وی دلیل افزایش مصرف نفت گاز در ١ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال را تعداد سفرهای انجام شده بوسیله شناورهای تجاری و صیادی عنوان کرد.
 
به گفته وی در ٣ ٦ روز امسال، تعداد سفرهای شناورهای صیادی نسبت به مدت مشابه پارسال، ٣١٤ مورد افزایش یافته است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، خاطر نشان کرد: در مدت یادشده ٨٣٤ سفر برای شناورهای تجاری ثبت شد در حالی که در سال گذشته این تعداد سفر ٥٢ مورد بوده است.
 
گیتی منش درباره تعداد سفرهای شناورهای صیادی در ٣ ٦ روز امسال نیز گفت: در این بازه زمانی چهار هزار و ١٣ مورد سفر برای شناورهای صیادی منطقه چابهار ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ( ٣٩٩٣ مورد) این سفرها ١٣٧ مورد افزایش یافته است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، تصریح کرد: بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور محسوب می شود که از موقعیت راهبردی ویژه ای برخوردار است.
 
وی گفت: این مهم توجه مسوولان عالیرتبه کشور را به خود معطوف داشته به نحوی که رییس جمهوری در 9 ماه گذشته دو بار به این بندر سفر کرده است.
 
گیتی منش توجه ویژه دولت به منطقه آزاد تجاری چابهار و تعریف و اجرای پروژه های متعدد عمرانی و تجاری در این منطقه را در رشد مصرف فرآورده های نفتی، خاصه در شناورهای تجاری مهم خواند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.