| کد خبر: 265053 |

خودروسازان مقصرند/ آلودگی هوا ارتباطی با بنزین ندارد

در شرایط فعلی تقاضا و مصرف بالا بوده و لازم است که مردم رعایت کنند، اگر مصرف بنزین خودرو کاهش یابد از تولید دی اکسیدکربن جلوگیری می شود و این مربوط به خودروسازی می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: آلودگی هوا هیچ ارتباطی با بنزین ندارد و مربوط به میزان مصرف می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر سالاری نسب، با اشاره به وضعیت توزیع بنزین سوپر در کشور، اظهار کرد: بنزینی که توزیع می شود، یورو است و تقریبا به لحاظ کیفیت و عدد اکتان مشخصات بنزین یورو را دارد، در کل کلانشهرها به خصوص در تهران بنزین یورو و با بهترین کیفیت توزیع می شود.

وی با اشاره به کیفیت بنزین توزیعی در تهران، گفت: سازمان استاندارد هم در پالایشگاه و هم در جایگاه ها نظارت ویژه ای روی بنزین توزیعی دارد و اگر به این نتیجه برسد که کیفیت مناسب نیست، سریعا اقدام می کند و جلوی توزیع بنزین را می گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه مشکلی در حوزه کیفیت بنزین در تهران نداریم، تصریح کرد: در شرایط فعلی تقاضا و مصرف بالا بوده و لازم است که مردم رعایت کنند، اگر مصرف بنزین خودرو کاهش یابد از تولید دی اکسیدکربن جلوگیری می شود و این مربوط به خودروسازی می شود.

سالاری نسب با بیان اینکه در حال حاضر بنزین سوپر در برخی از جایگاه ها توزیع می شود، اظهار کرد: کیفیت بنزین یورو تفاوتی با بنزین سوپر ندارد، اکتان بنزین سوپر حدود ۹۴ و بنزین یورو  ۹۲ است.

وی در خصوص ناترازی بنزین گفت: حدود ۱۱۰ میلیولیتر بنزین در کشور توزیع می شود، از ذخیره قابل قبول برخورداریم و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در پاسخ به این سوال که برای تامین نیاز واردات صورت می گیرد، گفت: همه مقادیر از پالایشگاه ها دریافت می شود و کیفیت بنزین نیز مشکلی ندارد و نظارت ویژه ای از سوی سازمان استاندارد روی بنزین وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.