| کد خبر: 140816 |

◄ جایگزینی شیرهای جوشی دفنی با شیرهای فلنجی در شهر صنعتی البرز

صدیقه چگینی خبرنگار تین نیوز قزوین:شیرهای جدید جوشی دفنی در کارخانجات و واحدهای تولیدی شهر صنعتی البرز جایگزین شیرهای فلنجی شد.

تین نیوز

صدیقه چگینی خبرنگار تین نیوز از قزوین: شیرهای جدید جوشی دفنی در کارخانجات و واحدهای تولیدی شهر صنعتی البرز جایگزین شیرهای فلنجی شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین درگفتگو باخبرنگار ما اظهار کرد: بواسطه ایمنی بیشتر در بین صنایع و واحدهای تولید و صنعتی مستقر درشهر صنعتی البرز شیرهای جدید جایگزین سیستم قدیمی شیرهای فلنجی شد.

اسماعیل مفرد بوشهری تصریح کرد: که 63 شیر فلنجی واقع در محدوده شهر صنعتی البرز جای خود را به شیرهای جوشی- دفنی دادند.

وی گفت:با توجه به آنکه شبکه گازرسانی شهر صنعتی البرز از قدیمی ترین شبکه های گازرسانی موجود در سطح کشور می باشد که در آن از شیرهای فلنجی استفاده شده بود و با توجه به طول عمر شبکه که احتمال نشتی گاز از شیرهای قدیمی وجود داشت. به منظور بالا بردن ضریب ایمنی شبکه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تصمیم گرفته شد نسبت به جایگزینی شیرهای فلنجی موجود با شیرهای جوشی- دفنی اقدام شودکه در این عملیات به علت آنکه تعدادی از شیرهای فلنجی در مسیر خط اصلی گازرسانی شهر صنعتی قرار داشتند تعویض آنان نیاز به قطع گاز کارخانجات واقع در محدوده شهر صنعتی داشت که هماهنگی لازم درخصوص قطع گاز از چند هفته قبل با استانداری، فرمانداری و واحدهای صنعتی صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: برای عملیاتی شدن پروژه تعویض شیرها ناچار به قطع گاز  4 روزه کارخانجات شهر صنعتی البرز شدیم که در این مدت 7 تیم جوشکاری با حداکثر توان مشغول به فعالیت شدند کی طی 4 روز پس از انجام کامل و موفقیت آمیز جایگزینی شیرهای جوشی، فرآیند تزریق و وصل مجدد گاز طبیعی توسط نیروهای امداد صورت پذیرفت.

بوشهری در پایان ضمن تشکر از تمامی واحدهای صنعتی واقع در محدوده شهر صنعتی البرز که با صبر و شکیبایی، شرکت گاز استان را در استقرار زیر ساختی ایمن تر یاری رساندند اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوان شرایط استفاده حداکثری صنایع استان را از گاز طبیعی فراهم کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.