حسین پورفرزانه رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری کیست+بیوگرافی
با حکم وزیر راه و شهرسازی، حسین پورفرزانه به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.
با حکم وزیر راه و شهرسازی، حسین پورفرزانه به عنوان رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.
مطلب پربازدید امروز را بخوانید:
◄ حاشیه سازی رسانه ای برای رئیس جدید سازمان هواپیمایی و قالب کردن مغلطه بجای تذکر!
به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، حسین پورفرزانه اخیراً به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ایران منصوب شده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک در مقطع دکتری از دانشگاه صنعتی شریف است و بیش از سه دهه در صنعت هوایی ایران فعالیت کرده است.
پورفرزانه پیشتر مشاور مدیرعامل مپنا، مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران بوده و از سوی آمریکا در ارتباط با حمایت های نظامی مداوم ایران، از جمله تحویل اخیر موشک های بالستیک به روسیه تحریم شده است.
وی به عنوان یکی از خبرگان این حوزه شناخته می شود و بیشتر در زمینه سامانه های قوای محرکه هوایی تجربه دارد. این انتصاب در مهر ماه ۱۴۰۳ توسط وزیر راه و شهرسازی انجام شد، که از رئیس قبلی سازمان، محمد محمدی بخش، نیز تقدیر به عمل آمد.
ان شاالله به حول و قوه الهي چهارشنبه هفته آینده هم شاهد توديع رضا نخجوانی و معارفه دکتر ابراهیم مرادی خواهیم بود مدیرعامل جوان خوش تیپ مدیر مدبر آگاه به زمان محبوب قلوب همکاران و سلاله پاک گذشتگان
سلاله کدوم گذشتگان داداش؟
باند مهرآبادیها از لابی پدخواندها ناآمید شدن رفتن سراغ تجربه قدیمی شان- فضای مجازی- شاید این جواب بده!!!!
ولی دکترها !!!، خانم مهندس فریب نمیخوره
دیگه بسه!!!!
این نظرات خودجوش هستن مهران جان. به کیش خودت نپردار عزیزم. جایگاه آقای مرادي در قلب همکاران شرکته.
دکتر مرادي در هوانوردی به مثابه دکتر قالیباف است در کارهای عمرانی و به حق باید این بزرگوار را سردار سازندگی صنعت هوانوردی ایران بدانیم کار فوق عظیمی که در باند مهراباد انجام شد به تنهایی سند لیاقت و جسارت ایشان است امید است با معرفی ایشان به عنوان مدیرعامل نشاط و شادابی به صنعت فرودگاهی بازگردد.
دقیقا اینهم مشهدی!!!
...سازندگی...
به به مبارک همه ی صنعت هوانوردی کشور
بی زحمت اتوبوس دو تا بگیرید تعدادشون زیاده یه دونه جواب نمیده.
اگه مبنای انتخاب مدیرعامل رای گیری از کارکنان بود میدیدید مهندس مرادي چطوري با اختلاف زیاد منتخب اول میشه. کامنتا نشون میده کت تن کیه.
به سلامتی ولی بهتر بود معارفه ایشون و ابراهیم همزمان باشه.
ابراهیم جان تون شاید توديع بشه ولی معارفه ای در کار نخواهد بود
درود بر خانم صادق با انتصاب خیلی خوب شان در سازمان هواپیمایی کشوری . واقعا خلا این مدیران سالها در این سازمان بوضوح قابل رویت بود . مرسی خانم دکتر عزیز.
ضمن تشکر از خانم وزیر بابت رفع نگرانی دلسوزان صنعت هوانوردی با تغییر مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری، آرزوی موفقیت روزافزون برای جناب دکتر پورفرزانه دارم.
انشالله تغییر مدیر شرکت فرودگاه ها هم در اسرع وقت انجام بشه و سکاندار آن ابراهیم مرادی یا مرتضی دهقان بشه تا بتوان روزهای پر امید و خوبی رو در این شرکت ببینیم.
اونلی ابراهیم. شما اگه آقای مرادي را در شرکت شناختید من از زمان دانشکده میشناسم و پشت سرش نماز میخونم. هیچ احد الناسی در حد گرد پای ابراهیم هم نیست.
تیم ناکارآمد مرادی تصور میکنه با کامنت زیاد در فضای مجازی می تونه بازی رو به نفع خودش برگردونه. می خواد ادای صدا و سیما را در بیاره
سلام همه میدانند از گردانندگان فتنه سال ۸۸ در دانشکده هواپیمایی بوده،برای شرکت فرودگاه ها زشته ضمن اینکه این همه تخلف در دوران نخجوانی و حتی گذشته مانند واگذاری منازل شهرک اکباتان بصورت رانت و خلاف قانون،و حتی خرید آجیل شب عید و توزیع خارج از شمول کار همین امثال افراد سیاسی کار و نان به نرخ روز خور مانند ... بوده، که مثل پرنده هفت رنگ در دولت ها هر روز به یک رنگ تبدیل میشن،بعنوان نمونه برای صدور انتصاب یکی دو تا مدیر بعد از بخشنامه مخبر در دولت سیزدهم اطلاعیه صادر میکنند،اما برای توزیع آجیل شب عید از جیب کارکنان برای مدیران و خودشون هیچ صدایی ازشون در نمییاد، هیج ه میلیارد خارج از شمول خرج خودشون و مدیرانی از بیرون شرکت میکنند اما هیچ اطلاعیه ای از مرادی،قاسم زاده و امجدی صادر نمیشه چون خودشون ذینفعند،دوازده سال عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها بوده هر کاری میخواسته مرادی کرده دیگه بسه واقعا آدم نون به نرخ روز خوری هست که حتی نون سنگک صبح خونش هم راننده اداره و شخصی او تهیه میکرد این آدمها سم هستند برای شرکت فرودگاه ها و دولت چهاردهم که از نهج البلاغه گفته بندازید بیرون این افراد رو
مرادی هوای زیر دست ها رو داره. اگه سنگگ خونه اش رو راننده می گیره به همون راننده دستور می ده زیر دستاش هم کاری داشتن انجام بده. مرد باشید نامردها. در جنبش سبز هم ایشان کاملا بی طرف بود
اون موقع دکتر مرادي دانشجوی دانشکده بوده یا استاد که تو اعتراضات نقش داشته باشه؟ چون چیزی پیدا نمی کنید باید پرونده سازی کنید؟ حالا می فهمم تو اوج اعتراضات زن زندگی چرا می گفت چیزی نگید چیزی ننویسید بهانه دست اینا ندید
منظور از اینا؟
با آرزوی موفقیت برای جناب دکتر پورفرزانه و مسئلت توان مضاعف برای ایشان از خدای متعال جهت بازسازی خرابیهای به جای مونده از شخص قبلی.....
میشه بفرمایید از محمدی بخش بابت چه چیزی تقدیر به عمل آمد؟
بابت آمارهای دروغینش یا عوام فریبیش؟
اصلا بفرمایید در این سه سالی که ایشون پست ریاست سازمان هواپیمایی را در واقع اشغال کرده بود؛ چه کار مفید و دستاوردی داشته است؟
با گماردن فامیلش و همشهریش در گروه فوق سبک در پست ریاست بدترین ضربه را به هوانوردی عمومی وارد کرد!
الباقی را خودتون بگید
باسلام
ضمن تشکر از وزیر محترم ، بابت برکناری رئیس سابق هواپیمایی کشوری، این فرد بدون داشتن صلاحیت های لازم و بر اساس باند و باندبازی ، بناحق این پست مهم رو غصب کرده بود، براستی و درستی فرد، همراه با تیم ناکارآمدش به محل خدمتش برگشت، امید می رود که دیگر شاهد اینگونه خطاها در بکارگیری افراد ضعیف و نالایق در پست های تخصصی و مهم نباشیم. نکات مهم دیگری هم وجود دارد که جهت حفظ آبروی این فرد و برخی از گماردگانش، از بیان آن صرف نظر میکنم.
در دولت سید مرحومان کسی بر اساس ضابطه و توانمندی پست نگرفته بود.
سلام به هر شخصی که این پیام را میبیند.
به نظر میرسد نظام اداری کشور درگیر عقاید کاری و پیش برد قوانین قدیمی میباشد، این موضوع بی ربط با دعوت به کار افراد بازنشسته یا از کار افتاده به صورت مشاور یا قراردادی در کل صنعت هوانوردی و زور گویی نیست.
متاسفانه صنعت پیر هواپیمایی ایران با این روش پیش به سوی سانحه و بعضا تعطیلی خواهد رفت.
کاملا درست است که یک فرد با تجربه ی ۳۰ سال یا بیشتر در این صنعت با توان فراوان اقدام به گذران امور نموده ، اما ماهسل ۳۰ سال خدمت ایشان باعث ارتقاء صنعت نشده است و فقط دریافت پاداش و حقوق نجومی موجب بقا و ماندن این افراد در صنعت هوانوردی شده که این موضوع موجب از بین رفتن بازار کار و همچنین پنهان ماندن جوانان نخبه و فعال و جویای نام که با دید و نگرش بروز و استفاده از قوانین جدید میتوانند موجب نجات صنعت باشند، گردیده است.
*خواهشمندیم این موضوع را رسیدگی نمایید که شاهد حضور جوانان و نخبگان کشور عزیزم ایران باشیم تا بتوانند وارد بازار کار که موجب تشکیل خانواده و فرزند آوری و درآمد ماهانه و تقویت اصولی و استفاده از قوانین و مقررات بروز به جای زورگویی و عقاید قدیمی در صنعت هوانوردی باشند.*