| کد خبر: 270125 |

جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جا به جا شده اند.

تین نیوز

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه جا شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جا به جا شده اند، گفت: این تعداد مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در بخش هوایی با ۱۵ هزار و ۴۲۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه جا شده اند. 

یازرلو در ادامه ضمن اشاره به حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به همراه نمایندگان شرکت های هواپیمایی و شرکت های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» سازمان هواپیمایی کشوری (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، از حضور بازرسان این سازمان در فرودگاه های سراسر کشور خبر داد و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سریع ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.