| کد خبر: 256264 |

◄ درس اخلاق حرفه ای «عمان ایر» به مسئولان صنعت هوانوردی ایران

شرکت هواپیمایی عمان از مسافران پرواز مسقط شیراز به دلیل تاخیر به وجود آمده در این پرواز بدون آن که در این تاخیر تقصیری داشته باشد عذرخواهی کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی عمان از مسافران پرواز مسقط شیراز به دلیل تاخیر به وجود آمده در این پرواز  بدون آن که در این تاخیر تقصیری داشته باشد عذرخواهی کرد.
به گزارش تین نیوز، شرکت هواپیمایی عمان از بابت تاخیر ایجاد شده در اثر آسیب دیدن هواپیمای شرکت مذکور بدلیل وجود اشیای خارجی FOD روی باند فرودگاه شیراز با وجود اینکه شرکت هیچ قصوری نداشته است، رسما عذرخواهی کرد .
این رفتار حرفه ای عمان ایر درسی بسیار آموزنده است که مسئولان صنعت هوانوردی ایران باید آن را بیاموزند. همچنین این رفتار نشان دهنده فاصله بین رفتارهای حرفه ای یک ایرلاین معتبر و شکوفا در برابر رفتارهای غیر حرفه ای اجزای صنعت هوانوردی کشور ماست که فقط در فضای خاص صنعت هوانوردی ایران امکان فعالیت دارند.
مسئولان فرودگاه شیراز در واکنش به این حادثه بدون هر گونه عذرخواهی اعلام کردند: بر خلاف آنچه که اعلام شده، هواپیمای شرکت هواپیمایی عمان (عمان ایر) خارج از باند فرودگاه شیراز و در پارکینگ دچار آسیب شده است!
برخی کاربران فضای مجازی و کارشناسان صنعت هوانوردی فعال در شبکه های اجتماعی در واکنش به عذرخواهی رسمی شرکت هواپیمایی عمان در صفحات خود نوشته اند: کاش یکبار هم مسئولان صنعت هوانوردی ایران مسئولیت قبول کرده و حسرت یک عذرخواهی رسمی را به دل مسافر ، ایرلاین و افکار عمومی نگذارند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.