| کد خبر: 185472 |

◄ قدردانی سازمان هواپیمایی کشور از حافظان امنیت ایران

سازمان هواپیمایی کشوری در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به نام روز پاسدار و جانباز نامیده شده است از تلاش‌های حافظان امنیت کشور قدردانی کرد.

تین نیوز

سازمان هواپیمایی کشوری در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به نام روز پاسدار و جانباز نامیده شده است از تلاش‌های حافظان امنیت کشور قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، این پیام به شرح زیر است:

سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و همراه و همرزم قیام و پرچمدار نامی میدان نبرد حق علیه باطل حضرت ابوالفضل العباس (ع) که این روز به نام روز پاسدار و جانباز نامیده شده فرصتی است تا از تلاش‌های حافظان امنیت کشور تقدیر نموده و به خصوص که در این ایام استکبار جهانی اینگونه نیرو‌های مسلح کشور را نشانه رفته جایگاه آنان که همواره نه بر ملت عزیز ایران که به جهت رشادت‌های ۸ سال دفاع مقدس از آزمون الهی پیروز بیرون آمدند بلکه بر افکار عمومی جهان نیز قابل انکار نبوده بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و بالعکس بیداری و شناختی مضاعف را از نیات بی خردانه بدخواهان این مرز و بوم عیان کند.

اگرچه صنعت هوایی کشور به طور ملموس این نیات شوم را از ایجاد محدودیت‌هایی که برخلاف تعهدات بین المللی بر صنعت حمل و نقل هوایی روا داشتند را درک کرده است، اما در این برهه زحمت شفافیت چنین اهداف ضد انسانی که چیزی جز فشار به مردم نبوده است را با ارتکاب اشتباهات مکرر خود به عهده گرفتند.

به همین مناسبت به جاست این ایام را به پاسداران، فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی و همه نیرو‌های خدمتگزار آن مجموعه به پاس تأمین امنیت پروازها، جانبازان، خانواده‌های شهدا، و ایثارگران تبریک گوییم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.