| کد خبر: 195850 |

◄ افزایش 49 درصدی تناژ حمل بار در استان سیستان و بلوچستان

49 درصدی تناژ حمل بار شده در چهار ماه اول سال جاری در استان سیستان و بلوچستان افزایش یافت.

تین نیوز

 سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بیش از سه‌میلیون و 548 هزار تن کالا در استان جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 49 درصد افزایش داشته است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ​ایوب کرد با اعلام این مطلب اظهار داشت: از این میزان کالا دو میلیون و 327 هزار تن کالا به مقاصد درون استانی و یک‌میلیون و 221 هزار تن کالا به مقاصد مختلف خارج از استان حمل شده است.

 وی گفت: عمده‌ترین کالاهای حمل شده از استان شامل فرآورده‌های نفتی، سیمان و هندوانه است که توسط 94 هزار دستگاه کامیون حمل شده است.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  سیستان و بلوچستان به فعالیت 111 شرکت حمل و نقل داخلی کالا در بازه زمانی چهار ماهه اشاره کرد و افزود: حمل به موقع کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی و تولیدات استان نظیر سیمان در کنار تخلیه سریع و حمل به‌موقع کالاهای وارده به بندر چابهار توسط کشتی‌های پهلو گرفته در بندر چابهار، از اولویت‌های این شرکت هاست.

 وی به اجرای طرح توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل باری بر اساس پیمایش در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از عملکرد ناوگان و داده کاوی مستمر، با شناسایی ناوگان فاقد عملکرد مناسب و قابل قبول، نسبت به تصحیح و در مواردی حذف سهمیه سوخت آن توسط مراجع ذیربط اقدام لازم صورت می پذیرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.