| کد خبر: 193102 |

در پی بارش‌های اخیر:

◄ محور فنَوج به جنوب کرمان مسدود شد

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از باز بودن تمامی مسیرهای به جز محور فنَوج به جنوب کرمان، پس از بارش‌های موسمی رو گذشته خبر داد.

تین نیوز

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از باز بودن تمامی مسیرهای به جز محور فنَوج به جنوب کرمان، پس از بارش‌های موسمی رو گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، ایوب کرد در گفت‌وگو با این شبکه خبری با اشاره به این نکته که از هفته گذشته بارش باران‌های موسمی در این استان آغاز شده است، اظهارکرد: با فعال شدن سامانه بارشی به ویژه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برخی از محورها در این استان روز گذشته مسدود شد که با تلاش همکاران ما در اداره کل راهداری تقریبا تمامی مسیرها بازگشایی شد.

وی به مسدود بودن محور فنَوج به جنوب کرمان اشاره داشت و تصریح کرد: عمده بارش‌ها در محورهای شهرستان مهرستان، سراوان، ایرانشهر، نیک‌شهر و به عبارتی کل تمامی جنوب استان رخ داده است.

کرد تاکید کرد: عملیات ترمیم محورهای مذکور شامل مواردی چون پاکسازی سطح جاده و آبنما، ریزش‌برداری، ترمیم شانه‌های خاکی و شیب‌های شیروانی، موج تراشی و رگلاژ راه‌های خاکی، از دیروز آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: تا زمان برطرف شدن کامل خطر سیل و حصول اطمینان از برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی، گشت‌ها و ماشین آلات راهداری کماکان در جاده‌ها مستقر خواهند بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.