| کد خبر: 195297 |

◄ 91 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان فارس توزیع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از توزیع بیش از 91 هزار حلقه لاستیک طی 13 ماه گذشته میان رانندگان انواع وسائط نقلیه سنگین استان فارس خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از توزیع بیش از 91 هزار حلقه لاستیک طی 13 ماه گذشته میان رانندگان انواع وسائط نقلیه سنگین استان فارس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل استان فارس،  علیرضا سیاهپور گفت: بیش از 91 هزار حلقه لاستیک طی 13 ماه گذشته میان رانندگان انواع وسائط نقلیه سنگین استان فارس توزیع شده است که این تعداد حلقه لاستیک در قالب 47 هزار و 200 حواله از تیرماه 97 در سایزهای مختلف بین رانندگان ناوگان فعال جاده‌ای کالا و مسافر توزیع شده است.

وی با اشاره به این مطلب که استان فارس با دارا بودن بیش از 36 هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری (بیش از 10 درصد کشوری) و فعالیت 56 هزار راننده حرفه‌ای (دارای کارت‌هوشمند در بخش حمل و نقل کالا) رتبه نخست استانی را عهده‌دار است، تصریح کرد: پیگیری درخواست‌ها و تلاش در راستای رفع معضلات و مشکلات مختلف رانندگان به صورت مستقیم (چهره‌به‌چهره) در دیدارها و بازدیدهای ادواری و سرزده مسئولان مرتبط در مرکز استان و شهرستان‌ها از جمله اهداف برنامه ریزی و تعریف شده این اداره کل در تمامی ایام سال است.

وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صیانت از حقوق کاربران به‌ویژه رانندگان حرفه‌ای، تمامی این تلاشگران می‌توانند برای ارائه هرگونه شکایت و هم‌چنین پیشنهادات سازنده خود از طریق سامانه کشوری رسیدگی به شکایات (شهراه) و هم‌چنین سامانه پیام کوتاه 3000141 مراتب نقطه نظرات خود را تا أخذ نتیجه اعلام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در زمینه ارائه لاستیک تشویقی (خارج از طرح مصوب) به آن‌دسته از رانندگانی که جهت تخلیه به موقع کالاها در بندر امام‌خمینی(ره) حضور یافته‌اند، گفت : تاکنون در قالب ارائه 976 حواله 1952 حلقه لاستیک صرف نظر از سهمیه تنظیمی پیمایش ناوگان در بین رانندگان استان فارس توزیع شده است.

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس در شاخص‌های بخش حمل و نقل هم‌چون طول راه‌ها، طول راه‌های شریانی، تعداد رانندگان، میزان تردد و... همواره از جمله استان‌های برتر کشور بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.