| کد خبر: 192828 |

ابطال برخی مجوزهای مجتمع های خدمات رفاهی در قزوین

مجوزهای صادر شده برای مجتمع های خدمات رفاهی در استان قزوین که تاکنون فعالیت و پیشرفت کار مناسبی نداشته اند، باطل می شود.

تین نیوز

مجوزهای صادر شده برای مجتمع های خدمات رفاهی در استان قزوین که تاکنون فعالیت و پیشرفت کار مناسبی نداشته اند، باطل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین اظهار داشت: متاسفانه در گذشته ملاک و ضوابط خاصی در خصوص واگذاری مجتمع‌های خدمات رفاهی وجود نداشت تا جایی که در آزادراه قزوین _ زنجان و تنها در حوزه استحفاظی استان ۱۷ مجوز برای چنین مجتمع هایی صادر شده بود.

مرتضی علیخانی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در این زمینه تعیین فاصله سه کیلومتری بین ۲ مجتمع بود که این میزان فاصله بعدها از سوی این دفتر به ۱۰ کیلومتر و سپس از سوی سازمان راهداری کشور به ۲۰ کیلومتر در آزادراه‌ها افزایش یافت.

این مسئول افزود: با بررسی‌های صورت گرفته در حوزه مجتمع‌های خدمات رفاهی بعدها از ۱۷ مجوز آزادراه قزوین-زنجان هشت مجوز تمدید و مابقی باطل اعلام شد.

وی ادامه داد: تمامی درخواست‌ها و مجوزهای رسیده در حوزه سرمایه گذاری از جمله نیروگاه‌های خورشیدی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی باید در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ آنها داده شود.

علیخانی یادآور شد: تمامی مجتمع خدمات رفاهی که از صدور آخرین مجوز ساخت آنها ۶ ماه گذشته و احداث آنها به ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی نرسیده باشند، باطل اعلام می‌شود.

در ادامه این نشست به پنج درخواست شامل سه مجتمع خدمات رفاهی، شرکت پترو نوا سیستم در زمینه دیسپنسر های بنزینی و مجتمع گردشگری اوان رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.