| کد خبر: 189914 |

۳۱ مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین ساماندهی می شود

تاکنون ۳۱ مجوز احداث مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان صادر شده است و هم اینک ساماندهی و رسیدگی به وضعیت آنها در دستور کار قرار دارد.

تین نیوز

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: تاکنون ۳۱ مجوز احداث مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان صادر شده است و هم اینک ساماندهی و رسیدگی به وضعیت آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مرتضی علیخانی افزود: پیش از این صدور مجوز تأسیس مجتمع‌های خدماتی رفاهی با راهداری بود اما اکنون این اجازه در اختیار مرکز جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قرار گرفته و این مجتمع‌ها بر اساس نیاز مکانی و اهلیت سرمایه گذار مجوز می‌گیرند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ساماندهی این مجتمع‌ها در آزادراه‌های استان در حال انجام است و تعدادی از مجوزهای این مجتمع‌ها باطل شده است.

علیخانی ادامه داد: پیش از این راهداری در فواصل بیش از سه کیلومتر مجوز راه اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی زیادی را صادر کرده بود اما در بخشنامه جدید فاصله کمتر از ۲۰ کیلومتر مجتمع‌ها غیر مجاز است.

وی گفت: البته این فاصله با توجه به ارتقای کیفیت خدمات و بازدهی اقتصادی مجتمع‌های خدماتی رفاهی منطقی‌تر است بنابراین در این راستا تعداد زیادی از مجوزهای قبلی باطل شده‌اند.

علیخانی اظهار داشت: هدف اصلی از تأسیس این مجتمع‌های بین راهی ارائه خدمات به مسافران است و ساماندهی آنها نیز با هدف ارتقای کیفی خدمات انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین افزود: این استان به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌ها، موقعیت مکانی و جغرافیایی و امنیت کافی، توانمندی و ظرفیت زیادی برای سرمایه گذاری دارد، ولی باید برای تقویت سرمایه گذاری هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های استان ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.