| کد خبر: 186816 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی مطرح کرد:

◄ 15 میلیارد ریال هزینه بازگشایی 2 راه روستایی در محور سرخس

هزینه بازگشایی 2 راه روستایی در محور سرخس 15 میلیارد ریالاست.

تین نیوز

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مسدودیت دو راه روستایی پسکمر و شوریچه در محور مشهد به سرخس و هزینه 15 میلیارد ریالی عملیات راهداری برای رفع دائمی مشکل  این دو روستا، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری درباره وضعیت مسدودیت جاده های سطح استان پس از سیلاب های فروردین ماه 98 گفت: تردد در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی که دچار سیلاب شده بودند با عملیات راهداری و ایجاد راه جایگزین بر قرار می‌باشد.

وی در ارتباط با دو محور روستایی شوریچه و پسکمر، گفت: در بازدید روزهای گذشته از وضعیت این دو محور، برنامه ریزی و اقدامات جهت ترمیم خرابی ها در اسرع وقت و اولویت کاری می‌باشد و در حال حاضر پیگیر جذب اعتبار جهت رفع مشکل این روستاها هستیم.

نصری در ادامه توضیح داد: راه ارتباطی این دو محور روستایی همچنان قطع می‌باشد، که با خرید و نصب پل باکسی 4 و 2 متری که هزینه آن 15 میلیارد ریال می‌باشد مشکل محورهای مذکور برای همیشه قطع خواهد شد.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است و روستاهای شوریچه و پسکمر در محور مشهد ـ سرخس پس از سیلاب دچار خسارت و مسدودیت شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.