| کد خبر: 185700 |

مسدودیت 21 راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی

21 راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی مسدود شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: چهار جاده فرعی و 17 راه روستایی به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرستانهای شمالی این استان تا اطلاع بعدی مسدود شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، ابراهیم نصری افزود: بر اساس اعلام راهداران، جاده های فرعی فریمان - حاجی آباد، زاوه - باخرز، کلات - درگز و درگز - لطف آباد مسدود است.

وی اظهار داشت: راه های روستایی چهارراه - خاکستر، سنگانه - قره تیکان - قلیچ آباد، آبگرم - مومن آباد – سیرزار و سررود – ارتکند در شهرستان کلات به دلیل جاری شدن سیلاب و ریزش کوه مسدود می باشند.

وی گفت: راه های روستاهای سنگ دیوار، سینی کهنه، قره سو، باغ کند، برده، آبکمه، ژرف و بابا فرجی نیز به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه در این شهرستان بسته شده است.

نصری افزود: همچنین راه های روستایی چاپشلو - کلات و کمربندی پرکن - چهلمی در شهرستان درگز به دلیل جاری شدن سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می گردد.

وی همجنین به انسداد جاده روستایی مزداوند - سد دوستی در شهرستان سرخس اشاره کرد و اظهار داشت: بارندگی به صورت ناپیوسته موجب لغزندگی سطح جاده ها در شهرستانهای بجستان، صالح آباد، تربت حیدریه، گناباد، فریمان، درگز، قوچان و بخش احمد آباد مشهد شده است.

براساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارشها طی دو روز آینده در این استان افزایش خواهد یافت که منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در بیشتر مناطق استان خواهد شد.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.