| کد خبر: 184965 |

رییس مرکز مدیریت راههای استان :

◄ بیش از 27 میلیون تردد تا 10فروردین در محورهای مازندران

رییس مرکز مدیریت راههای استان مازندران خبر از بیش از 27 میلیون ترددمسافران نوروزی تا 10فروردین در محورهای مازندران داد.

تین نیوز

رییس مرکز مدیریت راههای استان از 27.5 میلیون تردد تا 10 فروردین در کل محورهای استان مازندران خبر داد و افزود : به دلیل شرایط جوی نامساعد حاکم بر استان و محورهای مواصلاتی این آمار از ابتدای طرح نوروزی امسال یعنی 25 اسفند سال 97 تا پایان روزدهم فروردین سال جدید در مازندران موجب شد که این استان پس از استانهای البرز، تهران و قزوین با سهم حدودا 6/5% از تردد کل کشور چهارمین استان پرتردد کشور باشد.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، محسن هاشمی گفت: این در حالیست که تنها 3 درصد از کل جاده های کشور در مازندران قرار دارد و این بدین معنی است که تناسبی بین حجم تردد و توسعه زیرساخت جاده ای در این استان برقرار نبوده و همواره و به ویژه در تعطیلات جاده های استان از چگالی تردد بالاتری در مقایسه با سایر استانهای کشور برخوردار و مواجه هستند.

وی خاطر نشان ساخت : از میان مجموع ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی بیش از یک میلیون و 413 هزار تردد در جهت ورودی به استان و بیش از یک میلیون و 173 هزار تردد در جهت خروجی از استان بوده است. لذا حدود 240 هزار خودرو در استان ساکن هستند.

وی در ادامه افزود: همچنین برابر آمار ثبت شده در حدود 94% از ترددها در سطح محورهای مواصلاتی با سواری و یک درصد با اتوبوس و مابقی با انواع وسایل نقلیه باری (کامیونت ، خاور و کامیون) انجام شده است.

محسن هاشمی گفت: طی این مدت بیش از 24 میلیون تردد در محورهای داخلی استان به ثبت رسیده که محورهای قائمشهر – ساری و ساری- قائمشهر و بابل – قائمشهر و محمودآباد – آمل و بابل – آمل و برگشت پرترددترین محورهای استان بوده اند. ساعت اوج ترافیک در محورهای استان نیز ساعت 17 الی 18 بوده است. 

مرکز مدیریت راههای استان جهت پاسخگویی شبانه روزی به هموطنان عزیز در مورد وضعیت ترافیکی محورها با تلفن گویای 141 و  33322320 و سامانه پیامک 10000141 پاسخگوی همه مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.