| کد خبر: 184820 |

◄ محور اردبیل- سرچم باز است

با وجود بارش برف و برودت هوا، محور اردبیل- سرچم باز بوده و تردد بلامانع است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با وجود بارش برف و برودت هوا، محور اردبیل- سرچم باز بوده و تردد بلامانع است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل- سرچم تصریح کرد: در ساعات اولیه بارش برف در 24 ساعت گذشته مشکلاتی در تردد خودروها در این محور به وجود آمده بود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان گفت: با اعزام 3 اکیپ راهداری از استان آذربایجان شرقی و 4 اکیپ از استان اردبیل عبور و مرور مجددا برقرار شده و تردد عادی و روان است.

عضو شورای ترافیک استان یادآور شد: اکیپ های راهداری نوروزی استان اردبیل توانستند خارج از 13 کیلومتری حوزه استحفاظی استان از ساعت 24 لغایت 3 بامداد محور اردبیل- سرچم را نمک پاشی و برف روبی کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان افزود: تعامل راهداری استان آذربایجان شرقی با استان اردبیل مطلوب بوده و شرایط جوی تحت کنترل است.

رحمتی تاکید کرد: : 120 اکیپ نوروزی، 251 دستگاه ماشین آلات و 458 نفر نیروی انسانی در جاده ها مستقر شده اند و تمامی محورها باز بوده و تردد بدون مشکل در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: لازم است مسافران نیز با رعایت نکات ایمنی با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تردد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.