| کد خبر: 184129 |

◄ شناسایی و حذف نقاط حادثه در جاده‌های استان اردبیل

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل، از شناسایی 25 نقطه حادثه‌خیز دیگر توسط پلیس‌راه در جاده‌های استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل، گفت: از آنجایی‌که حذف نقاط حادثه‌خیز در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای نقش اساسی دارد، نقاطی که بیش از یک مورد تصادف در آن‌ها رخ‌ داده و یا مشکلاتی دارند شناسایی و برای اصلاح نقطه موردنظر برنامه‌ریزی انجام می‌شود که از این نظر اردبیل جزوه استان‌های پیشرو کشور محسوب می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی افزود: به‌محض تائید این نقاط در کمیته مربوطه برنامه‌ریزی و اقدام عملی لازم جهت اصلاح و رفع آن‌ها صورت خواهد گرفت تا شاهد جاده‌ای امن و سالم و بدون حادثه در سال جدید باشیم.

عضو شورای اداری استان با اشاره به اینکه در سال 96 اردبیل رتبه سوم کشوری را در کاهش تصادفات جاده‌ای با 124 فوتی به خود اختصاص داده است اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال جدید با کنترل‌های لحظه‌به‌لحظه، اعمال بازدارنده و تصمیمات انجام‌شده رتبه دوم کشوری را در این زمینه کسب کنیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان اردبیل از استقرار 120 اکیپ راهداری در قالب 459 نفر نیروی انسانی جهت استقبال و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: نیروهای زحمت‌کش راهداری با 251 دستگاه ماشین‌آلات در 12 راهدارخانه ثابت و سیار استان در آماده‌باش کامل هستند تا به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به فعالیت اکیپ‌های راهداری پس از اتمام طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: همکاران راهداری بعد از 13 بدر نیز در مناطق برف‌گیر مستقر خواهند شد و تا پایان اردیبهشت در مناطق برف‌گیر عملیات برفروبی را انجام خواهند داد.

علی رحمتی اظهار کرد:13 مجتمع خدماتی رفاهی و بین‌راهی نیز به‌صورت شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در جاده‌های استان هستند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.