| کد خبر: 181130 |

شهرکی‌ثانوی خبر داد:

◄ آخرین وضعیت توسعه مجتمع‌های خدماتی–رفاهی در جاده‌های کشور

تعداد 735 مجتمع خدماتی – رفاهی در طول 8300 کیلومتر از راه‌های کشور به بهره‌برداری رسیده است و تعداد 435 فقره هم در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آخرین وضعیت توسعه مجتمع‌های خدماتی – رفاهی در کشور را تشریح‌کرد.

وی به خبرنگار ما گفت: تعداد 735 مجتمع خدماتی – رفاهی در طول 8300 کیلومتر از راه‌های کشور به بهره‌برداری رسیده است و تعداد 435 مورد هم در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: توسعه تیر پارک‌ها به‌ویژه در محورهای ترانزیتی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است که جهت جذب سرمایه‌گذار از طریق استان‌ها فراخوان انجام‌شده است.

او گفت: فراخوان احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی با مشارکت بخش خصوصی نیز در مسیرهای هدف گردشگری (فرعی و روستایی) انجام‌شده است که امید است هر چه زودتر به مرحله اجرا برسد

شهرکی‌ثانوی هم‌چنین در خصوص نتایج بازنگری در طرح جامع مجتمع‌های خدماتی–رفاهی گفت: عمده اصلاحات انجام‌شده در راستای وظایف سازمان جهت ارائه خدمات موردنیاز در طول راه‌ها و ارتقا ایمنی عابران و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل جهت‌بخش خصوصی است؛ بر همین اساس با توجه به نوع راه‌ها، تعیین فواصل احداث مجتمع‌ها در انواع راه‌ها، اجزا و مساحت مجتمع‌ها بر اساس محوریت خدمات مربوطه تعیین‌شده و در این زمینه با همکاری سایر سازمان‌های مسئول این مهم انجام می‌شود.

بر اساس اعلام شهرکی‌ثانوی در چارچوب طرح تفصیلی و با توجه به هماهنگی و همکاری سازمان امور اراضی 495 نقطه از اراضی ملی در محورهای جاده‌ای کشور به تائید کمیته مکان‌یابی سازمان رسیده است و فراخوان عمومی جهت جذب سرمایه‌گذار انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.