| کد خبر: 180555 |

◄ کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راه‌های استان آذر بایجان‌غربی

طبق آخرین ارزیابی مراکز مدیریت راه‌ها در سراسر کشور که در آبان ماه سال جاری انجام گرفت مرکز مدیریت راه‌های استان مقام اول را کسب نمود که این رتبه از ابتدای سال جاری تاکنون و در ارزیابی‌های انجام‌شده استمرار داشته است.

تین نیوز

مدیرکل این استان آذربایجان‌غربی، گفت: این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه این اداره‌کل در مدیریت پروژه‌های تردد شماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت (WIM)، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر (VMS) است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری ادامه داد: بدیهی است این ارزیابی در بسیاری از پروژه‌های مذکور به هماهنگی و همکاری واحدهای مختلف مرتبط من‌جمله اداره ماشین‌آلات، اداره ایمنی و ترافیک و حمایت اداره‌کل در پیشبرد فعالیت‌های مرکز مدیریت راه‌های در ارتباط با سایر دستگاه‌های استان مانند پلیس‌راه بستگی داشته است.

 شکری افزود: طبق آخرین ارزیابی مراکز مدیریت راه‌ها در سراسر کشور که در آبان ماه سال جاری انجام گرفت مرکز مدیریت راه‌های استان مقام اول را کسب نمود که این رتبه از ابتدای سال جاری تاکنون و در ارزیابی‌های انجام‌شده استمرار داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به وجود ۴۰ دوربین نظارتی، ۶ تابلو VMS، ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در مرکز مدیریت راه‌ها و فعالیت شبانه‌روزی سامانه ۱۴۱ گفت: این مرکز با تمام توان در خدمت هم استانی‌های عزیز است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.