| کد خبر: 179704 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در نشست با راهداران خواستارشد:

◄ توجه به حفظ و صیانت از حریم راه‌های استان مازندران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در نشست روز راهدار با حضور معاونان، روسای ادارات ستادی و تابعه و جمعی از راهداران در راهدارخانه منظریه محور هراز، خواستار توجه به حفظ و صیانت از حریم راه‌های استان مازندران شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در نشست روز راهدار با حضور معاونان، روسای ادارات ستادی و تابعه و جمعی از راهداران در راهدارخانه منظریه محور هراز، خواستار توجه به حفظ و صیانت از حریم راه‌های استان مازندران شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، احمد آفرین‌محمدزاده هدف از این نشست را گرامیداشت روز راهدار و برنامه‌ریزی برای تجهیز راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات راهداری و نیروی انسانی به‌منظور انجام عملیات زمستانی در گردنه‌های برف‌گیر استان عنوان کرد.

 وی بر تعامل در بین کارکنان و روسا تاکید و اظهار کرد: توجه ویژه به معیشت راهداران و مطالبات به حقشان در دستور کار مدیران قرار گیرد همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده، بنابراین از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

مدیر کل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران تهیه و تامین سوخت موردنیاز، تجهیز راهدارخانه‌ها، تشویق نیروهای راهدار، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه‌های فنی راه و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشم‌گیر راهداران در محورهای برف‌گیر استان به همراه اقدامات ایمنی و رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان عزیز در سال جاری شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راه‌های استان باشیم.

وی هم‌چنین بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز، پاک‌سازی حریم راه و منظرآرایی، بالا بردن ضریب ایمنی و از همه مهم‌تر حضور بهنگام راهداران در عملیات‌های راهداری را مورد تاکید قرارداد و افزود: باید هم‌چون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه‌های این اداره‌کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک‌راه ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بکوشیم.

 در حاشیه این خبر عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تماس تلفنی روز راهدار را خدمت همه راهداران تبریک گفت و برایشان ارزوی توفیق کرد.

در آخر نشست از روسای ستادی و تابعه و همچنین از راهداران تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.