| کد خبر: 179572 |

◄ تجهیز راهدارخانه‌ها در اولویت برنامه‌های راهداری است

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طرح زمستانه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین روز جمعه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی، گفت: راهداری شغلی عاشقانه و مظلومانه است که نزد خداوند اجر عظیمی دارد، شما راهداران جانتان را هدیه می‌کنید تا جان مردم سالم بماند.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا افزود: در هفته حمل‌ونقل باید بهترین‌ها را به جامعه حمل‌ونقل و رانندگان ناوگان زمینی هدیه کنیم کسانی که در ایمن‌سازی جاده‌ها تلاش می‌کنند. اسلامی بیان کرد: ارتقای خدمت‌رسانی و ایمن‌سازی جاده‌ها رسالت ماست با بهسازی مستمر جاده‌ها به فکر خدمت‌رسانی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی بابیان این‌که باید طرح‌های ایمن‌سازی را در جاده‌ها با جدیت ادامه دهیم، تصریح کرد: امروز ایمن‌سازی آزادراه قزوین به تهران تکمیل شد و این طرح در تامین سلامت مردم و کاهش سوانح بسیار موثر است.

وی یادآور شد: تجهیز راهدارخانه‌ها در دستور وزارت است و در این راستا امروز 100 دستگاه خودروی جدید به ناوگان کشور اضافه شد. اسلامی اظهار کرد: در روزهای آینده شاهد عقد قراردادهای جدید در حوزه حمل‌ونقل خواهیم بود و قراردادهایی که منعقدشده صنایع داخلی را تقویت خواهد کرد و به اشتغال کمک می‌کند.

 وی ادامه داد: در حوزه مسکن و حمل‌ونقل جدی هستیم و باسیاست‌های جدید به دنبال رونق تولید و اشتغال خواهیم بود.

در این بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، استاندار قزوین و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.