| کد خبر: 177513 |

در پی افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی راهداری انجام شد:

◄ ایمن‌سازی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمان ضمن شرکت در مراسم افتتاحیه چندین پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد تومان از روند فعالیت‌های راهداری شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بازدید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمان ضمن شرکت در مراسم افتتاحیه چندین پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد تومان از روند فعالیت‌های راهداری شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در معیت وزیر راه‌و‌شهرسازی در سفر به جنوب استان کرمان از فعالیت‌های عمرانی راهداری در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب در جریان مشکلات و فعالیت‌های انجام‌شده قرار گرفت.

در جریان این بازدید، پنج دستگاه پل ورودی در شهرستان کهنوج واقع در جنوب استان کرمان باهدف رفع نقطه پرحادثه و تعریض و ایجاد لاین رفت‌وبرگشت بااعتباری بالغ‌بر هفت‌میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان نیز از افتتاح هم‌زمان پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در محور جیرفت-بافت در دوراهی درب بهشت-راین خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این تقاطع غیر هم‌سطح 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که هم‌اکنون ایمنی تردد در این محور برقرار و نقطه پرحادثه حذف و ساماندهی شده است.

جمیلی با اشاره به بهره‌برداری 193 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای جنوب کرمان گفت: با بهره‌برداری از روکش آسفالت ابتدای محور بزرگراهی کهنوج_رودان در شهرستان کهنوج، روکش آسفالت در ۹ محور ارتباطی جنوب کرمان نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.