| کد خبر: 177520 |

به میزبانی مازندران صورت پذیرفت :

◄ نشست مدیران روابط عمومی مناطق شمال و شمال شرق

اولین نشست مدیران روابط عمومی مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور باهدف یکپارچه‌سازی و وحدت رویه در امور اطلاع‌رسانی -تبلیغاتی، انتشاراتی و ارتباطاتی در این حوزه به میزبانی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران برگزار شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، در این نشست ضمن خوش‌آمد گویی به مدیران روابط‎‌عمومی عنوان کرد: اهمیت جایگاه روابط‎‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به‌گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط‌عمومی‌های آن وابسته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، احمدآفرین محمدزاده یادآور شد: این مجموعه عظیم ارتباطی با هماهنگی و همسوئی و هم‌افزایی و بهره‌گیری از تجارب مثبت، توانائی‌های انسانی و تدارکاتی یکدیگر می‌توانند سهم شایسته خود را از ظرفیت‌های ارتباطی رسانه‌های جمعی در اختیار گرفته و در خدمت برنامه‌های توسعه و طرح‌های مربوطه به مجموعه خود قرار دهند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران با اشاره به این‌که، نشست می‌تواند منشا تحولات و خدمات ارزنده‌ای در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای باشد اظهار کرد: تبیین سیاست‌های راهبردی ارتباطات سازمانی و جلب و جذب و ترمیم افکار عمومی نسبت به برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان، ارتقاء نظام اطلاع‌رسانی-بررسی روش‌های علمی، کارشناسی و حرفه‌ای-اطلاع‌رسانی نظام‌مند و ارتباط مؤثر ازجمله اهداف تشکیل این نشست است.

 محمدزاده در ادامه ایجاد زمینه جهت ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان، تقویت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های روابط‎‌عمومی و فراهم کردن بستر لازم جهت تخصصی و حرفه‌ای شدن روابط عمومی‌ها را با تأکید بر فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی از اولویت‌های منطقه دانست.

وی بابیان این‌که ضرورت دارد که روابط عمومی‌ها با به‌روز کردن سایت‌های اطلاع‌رسانی، آخرین اطلاعات و اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند افزود: روابط عمومی‌ها باید به جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای اهمیت بدهند؛ چراکه این قشر بدون هیچ چشم‌داشتی در این امر تلاش می‌کنند.

اولین نشست مدیران روابط‌عمومی مناطق شمال و شمال شرق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، گلستان و تهران به میزبانی مازندران در تاریخ 24 و 25 آبان ماه برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.